Nyt soi: Raskasta Joulua & Raskaampaa Joulua

Oho, mun piti aikasemmin jo kirjottaa, mutta enpä näköjään muistanutkaan.
Edellinen merkintä on maanantailta, ja heti seuraavana päivänä Janne töistä soitti että nyt mut tarvitaan kipeästi takasin töihin. Menin siis ekaa päivää takasin töihin perjantaina 5.12. Siinä meni onneksi nekin huolet miten mä päiväni täällä vietän ^^ Ei olis parempaan saumaan voinut toikaan tulla. Töitä on ihan älyttömästi ja tietysti kiire, joten vähän ottaa aivoon ettei mua voitu sitten aiemmin kutsua takasin. No, pääasia että töitä on varmuudella ainakin puoli vuotta eteenpäin taas.

Mun ei pitänyt ostaa kellekään joululahjoja kun palkkaa ei oo tullut pariin kuukauteen, mutta liitolta sainkin sen verran rahaa että oli aivan pakko päästä tuhlaamaan! Ei mitään väliä onko lahja mulle itselleni vai jollekin toiselle, mutta yhteensä oon tainnut tuhlata jo 350€ joululahjoihin :D Ja ai että, miten ihanaa on pitkästä aikaa tuhlata rahaa ja ostella kaikkea! Koko syksynä en oo raaskinut ostaa mitään "ylimäärästä" tai sellastakaan mitä tarvitsisin oikeesti, mutta nyt... Tosin eipä tälläkään enää kauaa juhlita x)

Jouluaatoksi meen mutsin luo, minne tulee isovanhemmat myös, pyhistä ei oo vielä tietoa teenkö vallan mitään. Joulun jälkeisenä viikonloppuna mennäänkin Maken kanssa mun isälle ottamaan rennosti, ja Nikki menee näillä näkymin Veskulle hoitoon. En viitsi Ropsun takia ottaa sitä mukaan vielä. Sit oiskin tiistaina, ennen uuttavuotta HIM Tampereella, ja koska Nina ja Markus ei ole Tampereella sillon, niin otettiin pitkästä aikaa Omenahotellista huone :) Ihan mahtavaa, koska just viimeksi sanoin että sinne onkin jo vähän ikävä. Uudenvuoden aatoksi ei oo vielä mitään suunnitelmia, mutta tullaan Tampereelta kyllä takasin Lohjalle, koska järkevästi ajateltuna niin meiän on helpompi mennä uudenvuodenpäivänä Nosturiin Uudenvuoden Nahkamiekkaan kattomaan Finntrollia ja Battlelorea :)

On ollut kyllä todella antoisa vuosi 2008, uusia tuttavuuksia/kavereita/ystäviä paljon, hirveästi keikkoja, festareita, rymyämistä, jokseenkin ongelmallisia ihmissuhteita, uusi kissa, uusi rakkauspakkaus. Jotain on opittukin, mutta pääasiassa oon edelleen yhtä sinisilmäinen ja hyväuskoinen kuin aina ennenkin, pidän hauskaa ja pummin äidiltä ja Hannelta siihen rahaa kun omat loppuu :D
Toivottavasti ens vuodesta tulee vielä hienompi :)

Lämmintä joulua kaikille <3