Ehtiihän sitä vihdoin blogiakin kirjottaa :) On mennyt kaikki vapaa-aika tuon miehen kainalossa nysväämiseen, muuttolaatikoiden pakkailuun ja Helsingissä käymiseen.

Tosiaan, tiistaina oli miehen bändin keikka Helsingissä Libertessä, ja mentiin Hannen ja Artun kanssa kahtomaan. Sitä ennen mentiin kuitenkin Hannen kans shoppailemaan akselille Backstreet-Cybershop-Morticia-Indiska, joista mukaan tarttui mulle vaan hiusvärit. Hanne nyt taas tuhlas enemmänkin kun sillä on vielä varaa tuhlata kun asuu himassa. Mun on kyllä helmikuun palkasta pakko mennä ostaan Indiskasta vähän astioita <3

Libertessä oli siis tiistaina The Beatles band, Miehuuskoe ja Livegroup, ja hieman yllättäen katottiin ne kaikki, vaikka Miehuuskoetta oli vaan tarkotus mennä katsomaan. Niiden lisäksi Livegroup oli ihan helvetin hyvä, ihme etten alkanu vollottamaan kun kuunneltiin sitä :D Ja Miehuuskokeella aivan bueno keikka, tykkäsin biiseistä vielä enemmän livenä ku levyltä. Nippu Temppuja, aww.
Oltiin siinä puol yhden aikaan takasin Lohjalla, ja heti tutimaan.

Torstaina Maken kaverin bändi, Silver Moth Dante'sissa. Mä oon oikeesti taas ihan persauki, joten mies maksoi sekä mun bussit että sisäänpääsyn ja siiderit :D Kivaa. Ja hyvä niin, koska olis harmittanut paljon jos en ois lähtenyt mukaan. Kumpikaan bändeistä ei niinkään ollut mun makuun, ihan jees, mutta jotenkin biisit ei iskenyt. Ja laulajan mikki oli liian hiljasella :/
Mut mulle pääasia oli se, että näin nyt ekaa kertaa Maken kavereita :) Ja oi, mitä kavereita! Aivan tolkuttoman ihania, toivottavasti niitä näkee uudelleenkin :) <3 Ja miekkosen kanssa oli vielä mukavat keskustelut paluumatkalla. Oli niin kiva ilta!

Eilen vietiin mutsin ja Maken kanssa n. 10 laatikollista krääsää uuteen kämppään. Vielä kun alkuviikosta jaksais tiskata ja siivota niin sais loputkin vietyä. Nyt täällä on vaan kaikkea roskaa levällään, jotka oottaa vaan siivoomista.
Muuttopäivä pidetään 1.2. sunnuntaina, onneksi mä nukun vielä sillon mutsin luona :D

Tänään on illanistujaiset Hannella, siellä on mun ja Hannen lisäksi sen porukat ja mutsi ja Reiska :P On pitäny jo kauan pitää tällaset. Mieluummin mä oisin kyllä ollut Maken kanssa kahestaan nyt kun se täällä on, mut en sen takia viittiny noita sitten peruakaan, niitä tuppaa olla sit taas vähän hankala järkätä uudelleen.

Lostiakaan en oo ehtiny kattomaan vaikka mä olin siitä niin innoissaan :D Se on kuitenkin kahden jakson avaus nyt, niin ehkä mä katon sen vasta sunnuntaina kun Make on lähteny takasin kotiin.

...Mistä tulikin mieleen, että meillä tosiaan olikin vähän ongelmia ton SpineFeast-risteilyn kanssa. Nina ja Markus ei päässykään lähtemään, ja tossa pari viikkoa koitettiin niiden lippuja kaupata täydellä hinnalla eteenpäin. Ei mennyt, mutta 80e:lla saatiin myytyä ne Artulle ja Makelle :) Ihanaa, että saatiin neljän akan lisäksi nyt mieskomeuttakin! Ja tuplaihanaa, että Make lähtee mukaan <3 Kummallakaan ei tosin oo henkkareita tai passia, joten jouduttiin hakemaan niille pikapassit 60e:lla :/ Mut kuhan nyt pääsee mukaan. Mä oon jotenkin stressannut hirveesti tosta Spinestä, joten oon ihan helvetin onnellinen kun vihdoin oon päässyt laivaan ja mulla on viinalasi siinä kädessä.