Niin, se SpineFeastkin meni taas jo tältä vuodelta :) Oli kyllä yks parhaista viikonlopuista ikinä!

Kaikki julkaisukelpoiset kuvat löytyy mun Facebook-profiilista, be there or be square.

Ihan mahtavaa että Make ja Arttu lähti mukaan, mä veikkaan että ilman Makea mulla ei olis ollut ihan yhtä kivaa siellä <3 Aika hyvin ehdittiin tällä kertaa syödäkin, kun ensimmäinen tärkeä bändi, Kalmah, alotti vasta buffetin jälkeen. Oli kyllä ihan hyvä keikka Kalmahilta, mutta pisti kuitenkin vituttamaan ettei Hadesta soitettu ollenkaan, me kun oltiin odotettu sitä about puol vuotta, että päästään vihdoin vetämään Hades oikeen kunnolla ja kännissä :D Ja sit sitä ei soitettu... Jos ei olis muuten ollut niin helvetin hyvä fiilis, niin olis voinu vituttaa ihan kunnolla.

Siitä suoraan jäätiin kattoo Entwinea, eikä nekään vetänyt mun lempparibiisiä :D Hmm.. muuta mä en juuri keikasta oikeestaan muistakaan.. paitsi että ekaa kertaa keikalla käytin korvatulppia, kun Make semmoset antoi. Toki saa paremmin selvää kaikesta, mut ei toimi mulle jos haluun riehua. Ei tulpat päässä voi riehua, musa kuuluu liian hiljasella eikä pääse fiilikseen. Keikan puolessavälissä mä otinkin ne tulpat pois.

Ööh, Entwinen jälkeen mentiin hyttiin ryypiskelemään, ja ehittiin kattoo Maken kanssa Rotten Soundista n. 15 min :D Ja takasin hyttiin. Tanja, Johanna ja Arttu meni sit kattoo Moonsorrowta. Jos kaikilla olis ollut viinapullot jossain laukussa mukana koko ajan, niin ei sitä ois hytissä tarvinnut dokailla ollenkaan, kunhan käy vaan välillä täyttämässä pullot.

Me lähettiin Maken kanssa just ennen Metsatöllia hytin puolelle puuhastelemaan, ja kun Metsatöllkin oli lopettanut niin Hanne tuli koputtelemaan oveen, ja käytiin sitten pikasesti discon puolella vielä. Vei kyllä niin mehut tuo.. puuhasteleminen :D, että ei kauaa discossa viihdytty ja oltiin hytissä nukkumassa joskus puol viiden aikaan.
Aamulla sitä jaksoi sitten nousta ylös jopa aamiaiselle (tai mä jaksoin Artun, Tanjan ja Johannan kanssa, Makella oli krapula ja Hanne oli vasta päässy nukkumaan), ja puolenpäivän jälkeen kattomaan Kiuasta.

Loppujen lopuksi näin aika vähän tuttuja, kun miettii että niitä siellä kuitenkin oli paljonkin. No, tuli ainakin suurin osa lohjalaisseurueesta nähtyä, ja lisäksi lähinnä niitä netistä tuttuja/kavereita, jotka pyörii noilla samoilla keikoilla ku mekin :) (Marjut, Sinna, Tiina, Anu, Kjell...)

Mut meillä oli ihan loistoporukka siellä nyt, toivottavasti voidaan ottaa ens vuonna uusiksi! :)

Perjantai oli välipäivä, me päätettiinkin sitten olla menemättä minnekään, ja riehua täysillä taas vasta lauantaina. Mentiin Maken kanssa vikaa kertaa vielä mun vanhalle kämpälle yöksi, käytiin syömässä pitsat ja kateltiin telkkaria.
Lauantaina Hanne ja Arttu tuli siihen alottelemaan ja mentiin Lojoon The Undivinen EP-julkkareihin, missä oli "ylläriesiintyjänä" Profane Omen :)

Ai jeesus, että tuli riehuttua taas! Profane Omenin keikan jälkeen on aina kaikki lihakset jumissa pari päivää. Tuli uusia biisejäkin, mutta vahinko vaan etten mä oikein muista niistä mitään taaskaan :D Tosin Information oli taas ihan loistava, ja Left to Disintegratesta otin videon, muista mulla ei oo hajuakaan. Keikaa ennen ostin Miralta pari PO-paitaa vielä, joista toisen annoin Makelle + The Undivinen levyt. Ton Leftin videon laitan jonnekin näytille kunhan levy ilmestyy, not quite yet ;)

» KUVAT

PO:n jälkeen olin jo aika loppu, eikä sit pystynyt Undivinen aikana oikeen enää riehuakaan kun päähän sattui :D Tyydyin sit lähinnä ottaa kuvia kun Iirolle lupasin, mutta näköjään aika harvat niistäkin onnistui... :/ Ens kerralla lisää taas.

» KUVAT

The Undivine - Third Wheel (Of a Broken Engine)

 

Lähdettiin Lojosta heti Undivinen keikan jälkeen mutsille yöksi, kun Makella oli aikainen herätys treeneihin Vantaalle.
Ennen aamukahdeksaa mutsi ja Reiska lähti faijan kanssa muuttamaan mun kamoja, ja mä pääsin purkamaan pahvilaatikoita joskus puolen päivän jälkeen. Ehkä kuuden, seittämän aikaan illalla oli kaikki jotakuinkin paikoillaan. Vaikka täällä onkin kaikki samat, vanhat kamat kuin vanhassakin kämpässä, niin en mä silti koe tätä vielä kodiksi. Tai sen huomaa lähinnä kun tekee keittiössä tai kylppärissä jotain. Noi kiinteet tasot on jotenkin niin erilaiset, vesihanat, kaapit ym.. Mut kyllä se tästä.

Mulle pukkas tossa maanantaina/tiistaina se flunssa mikä nyt kiertää kaikki. Johan mä sitä odottelinkin kolmisen viikkoa. Ei vaan silti oo kivaa olla näin räkänen, en mennyt ees töihin vaan kökötän tässä himassa. Oli eilen sen verran tuskaa olla töissä, kun ei sitä oikeen edes tajunnut mitä on tekemässä. Toivottavasti ei vaan sattunut mitään kämmejä :D