Näin on näppylät! On kiva olo :)

1) Make oli täällä juuri viikon, ja lähti tänään takasin kotiin. Käytiin tossa kahvilla mun töiden jälkeen kun odoteltiin sen bussia. Sain vihdoin kakistettua sen suustani, ja kysyin joko me seurustellaan. Oon toki koittanut kysyä sitä jo paljon aiemminkin, mutta sillon mies ei ollut vielä valmis moiseen. Sen takia mua on pelottanut kysyä sitä uudelleen, ja oon vatvonut asiaa vaan mielessäni. Päätin että mä vielä kysyn sitä ennen kuin se lähtee kotiin tai muuten mua jää vaan vituttamaan, ja niin mä sitten teinkin, tosin aika viime tipassa x) Olin jo valmistautunut pitämään vakuuttelupuheita sun muita, mutta se olikin sitten quite yksinkertaista. Nyt sitten seurustellaan ihan oikeesti senkin mielestä, eikä vaan mun pään sisällä :D Hassua, voin vihdoin kutsua Makea mun poikaystäväksi o.O

2) Kävin piiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa ChiBall-tunnilla tänään, ja olipahan ihanan vetreyttävää ja rentouttavaa taas :) Sitä pystyy taas jopa hengittämään. Tänään tunti pidettiin lukion peilisalissa, missä tilaa on noin neljäsosa lukion liikuntasalista, missä tunnit normaalisti pidetään. Se tilan vähyys tekee tunnelmasta paljon intiimimmän, ja tuolta sai valotkin pimeäksi loppurentoutusta varten. Toivottavasti tunnit siirtyisi peilisaliin kokonaan.

3) Vaikka oonkin ihan naatti tosta rentoutumisesta, oli pakko tehdä vielä sapuskaa, jota saisin huomenna töihin evääksikin. Oon ihan persaukinen niin en nyt mitään gourmet-safkaa saanut aikaseksi, mutta kyllä maistui aivan helvetin hyvältä riisi, kalapuikot, hollandaise-kastike, raejuusto ja jääkylmä maito <3

Mun oli tarkoitus mennä vielä rentouttavaan kylpyyn, mutta mä taidan tehdä sen vasta kun oon saanut ostettua ammeeseen uuden tulpan. Nykyinen on liian iso ja päästää vettä koko ajan - ei liiemmin rentouttavaa kuunnella kun vesi lirisee lattiakaivoon...
Voi kun olis useammin tällasia päiviä, millon on kaikki näin hienosti. Tai onhan niitä, mutta silti ei tunnu tältä. On aikaansaanut, kylläinen, rentoutunut ja rakastettu olo <3 Viis siitä että rahaa loppukuuksi on alle 30€ :)