Tää on kamalaa!
Make oli mun luona just vähän reilun viikon, ja nyt se on ollut puoli tuntia matkalla kotiin ja mulla on jo ihan järkyttävä ikävä :( Usein sitä vaan niin toivoo että voisi viettää toisen kanssa paljon enemmän aikaa..

Mentiin tässä pääsiäisenä pariksi päiväksi Tampereelle Ninan ja Markuksen luokse, minä, Make ja Hanne. Pakkahuoneella oli perjantaina Profane Omen ja Amorphis, ja niitä käytiin kattomassa. Tosin Markus ei tullu mukaan, mutta Ansku kylläkin. Eli Make ja neljä naista :D Meistä oli ihan huippua että Make oli mukana Tampereella, mutta Makella saattoi olla vähän tylsää.. Enivei, PO oli mahtava, ja Amorphis oli mahtava, mitä muuta sitä vois oottakaan :) Humala oli melkoinen, ja Nina ja Ansku lähti kotiin jo Pakkiksen keikkojen jälkeen, mut me käytiin kolmistaan vielä Hellässä. Siellä oli esiintymässä Machinae Supremacy, ja musta oli ihan huippua kuulla ees muutama biisi siltä keikalta, koska muahan alunperin vitutti että se ja EasterMaster oli ängetty samalle päivälle samaan kaupunkiin, ja kelasin etten tuu tota Supremacya näkemäänkään. Hanne ja Make vaan meinas sammua pöytään, ja Makea vitutti "paska bändi ja noi vitun känniläiset", joten lähettiin sitten Hervantaan jo joskus kahdelta.

Kaikenkaikkiaan oli ihan mukava Tre-reissu, harmi vaan että mulla puhkes siellä flunssa, ja oon nyt siitä lähtien ollut ihan pipi. Oikeen mitään ei voi tehdä kun yskittää ja nenä vuotaa, kurkku on kipee ja ääntä ei lähde. Kuumetta ei sentään oo, mutta olo on muuten aivan kamala. Tänään oon ollut vaan himassa kun en oo vielä millään lailla työkykyinen, ja samoin taidan huomenna jäädä vielä kotiin. Aistit on ihan päin helvettiä, kaikki äänet kuulostaa kymmenkertasilta, enkä tod. oo menossa sinne toimistolle kuuntelemaan kun kaikki huutaa.
Niin ja Make tosiaan lähti tossa äsken kun huomenna sen pitää käydä koululla. Ei taas oikeen tiedä millon sitä seuraavan kerran nähdään... MÖH!!! :(( Harmittaa myös se, ettei taaskaan voitu tehdä oikeen mitään järkevää, kun mulle tuli flunssa. Tuli taas vaan katottua leffoja ja nysvättyä sohvalla sylikkäin. Vaikka eihän siinäkään herranjestas mitään vikaa ole :D No siis, käytiinhän me siellä Tampereella, mut niinkun täällä kotona, tarkotan.

Make on ihanin ja söpöin poika koko maailmassa <3