Mä olen ollut nyt vähän yli viikon flunssassa, ja kun viime torstaina kävin lekurilla, niin se totes mulla myös korvatulehduksen. Sain siis flunssalääkkeitä ja antibioottikuurin, ja kuuri on pian syöty. Räkää löytyy koko ajan niin helvetisti, että alan kohta epäillä niistäväni aivojani pihalle vähän kerrallaan. Yskä on onneksi menny ohi lähes kokonaan ja se on pääasia, yskä on flunssassa ehdottomasti kamalinta. Mutta eipä oo aikoihin ollu näin pahaa ja pitkäkestoista flunssaa, ja korvatulehdus mulla on viimeksi ollu ala-asteen kuudennella :S
Sais kyllä pian loppua, mä en jaksa enää tätä räkästä oloa.

Hanne tuli kylään tänään, jutskailtiin kesäkuun festareista ja suunniteltiin pienesti kaikkia niihin liittyviä juttuja. Toivottavasti kaikki sujuis suht ongelmitta ja ois hyvä mieli :) Vielä kun sais varmistuksen siitä että Nina ja Markuskin ois tulossa Nummirockiin, ei se oo sama ilman niitä. Makenkin sinne haluaisin, mutta siitä taitaa olla ihan turha haaveillakaan :(

Töissä.. no, riittää töitä. Saan vihdoin uuden työkoneenkin, übervanha kone alkaa olla jo aika puhki, ja se on aiheuttanut aika monet raivarit, niin oon melko happyhappy uudesta masiinasta. Meille tuli tän kuun alussa työssäoppimiseen Jarkko sieltä samasta koulusta/linjalta missä mäkin opiskelin itteni media-assistentiksi. Tosi mukava kaveri :) Ja on sopeutunut hirmu hyvin meidän alatyyliseen huumorintajuun.. x)
Oli tänään toimistolla hirveä vilinä kun kaikki edustajat tuppaa ravaamaan toimistolla aina samana päivänä tekemässä kuka mitäkin, plus Jarkon maikka tuli vielä jotain sopimuksia kirjottamaan.

Nikki täyttää sunnuntaina 1 vee :) Outoa! Ostin sille tänään synttärilahjaksi uuden keppilelun ja harjan, plus kissanruohoa itämään. Toivottavasti kanssa itää, mun edellinen yritys ei onnistunut syystä jota en tiedä. Harja oli ainakin mieluisa lahja, totesin kotiin tullessani että tytöllä on taas kiima, niin harjaaminen oli siinä tilassa sen mielestä ehkä kaikkein kivointa ikinä. Tai no, ainakin the next best thing xD Tarttis varata tytölle rokotusaika. Tai jos nyt ensin vaikka jaksaisi kaivaa sen paperit esiin ja tarkistaa koska se sitä piikkiä tarvitsee.

Sitten mulle nousi eilen tatskakuume. Se lähti pienestä lävistysinnostuksesta, mutta päädyin katselemaan tatskakuvia. Mä oon jo kauan halunnut ottaa tatuoinnin (mulla ei siis vielä ole yhtäkään), mutta joko mä oon ollut pihi rahan suhteen ja aina joku muu hankinta on mennyt sen edelle, tai sitten mulla ei oo ollut sopivaa kuvaa valmiina. Plus että yhden pienen kuvan (ollut mulla valmiina jo pari vuotta) haluun niskaan, aika lähelle hiusrajaa, ja mua on vähän jännittänyt jos se sattuu niskassa niin paljon että tää pökräilee siellä.
Mut eilen kun selailin kuvia sellasista aiheista joita haluaisin, niin vihdoin ja viimein sitten löysinkin melko täydellisen liskon/gekon kuvan pohkeeseeni, ja kissan kuvan lapaan :) Päätinkin siis että meen syksyllä sen ekan tatskani ottamaan, kesällähän sitä ei oo mitään järkeä ottaa, ja mulla on tässä nyt aikaa sit säästääkin sitä varten. On kyllä hyvä mieli kun löysin just oikeenlaiset kuvat ^^

Alotin merkkaamaan syömiseni Kalorilaskuri.fi:hin. Saa nähdä koukuttaako se sen verran että jaksan ton kuukauden jo maksetun jakson jälkeenkin vielä merkitä ne ylös. Töissä jengi laskee Painonvartijoiden pisteitä, mutta mä en ihan siitä jaksanut innostua, vaikka kaipa ne melkeen sama asia on. Koen ton vaan vähän helpommaksi kun ne voi nettiin merkata. Tähän asti on mennyt aika hyvin, viikon sitä käyttänyt :)

Vappua ajateltiin mennä juhlistamaan tod. näk. Helsinkiin. Viime vuonna oltiin Lohjalla, mikä oli ideana sinänsä hyvä, mutta ne jotka tuolla Keskusaukiolla nykysin vappua viettää on mua about 7-8 vuotta nuorempia, enkä tunne niistä ketään - eikä siellä kyllä viimeksi ees paljon porukkaa ollut. Helsingissä tuskin myöskään on tuttuja, mut ainakin porukkaa ku pipoa. Plus että Tavastialla on sillon Amorphis, sinne voi sitten paeta jos muuten ahdistaa. Täytyy vaan perkele mennä jonottaa bussiin jo puolta tuntia ennen lähtöä, mä en nimittäin aio siellä seistä.

En tiiä koska nään Makea seuraavan kerran.. mälsää. On ikävä <3