Oho, on jäänyt läpättely vähän vähemmälle.

Make tuli tänne pariksi päiväksi ennen vappua ja lähti juhlimaan sitä sitten Saloon. Me mentiin sinne Helsinkiin Hannen kanssa, treffattiin Sini ja Aakko, ja myöhemmin vielä Ville. Käytiin tuomiokirkolla kääntymässä, plus jossain teekkarimestassa, ja todettiin että lähetään vaan Kaisaniemeen istumaan. Veikkaan, että teekkariporukassa olis paljon mukavampi juhlia jos olis itekin teekkari, tai jos nyt ois sattunut että meidän juhlijaporukassa olis ollut teekkareita. Mut kun eihän me sitten ketään ees tunnettu sieltä.
Enivei, Kaisaniemessä istuttiin loppuilta Sinin ja Villen kanssa, ja kävipä siinä muutamia ihmisiä juttelemassa. Joskus yhden aikaan muut oli sitten jo lähteny himaan päin, niin me Hannen kanssa mentiin vielä Heavy Corneriin. Oli paljon porukkaa liikkeellä, mutta mun loppuilta meni sitten katulamppuun nojaten ja laatottaen, eli ei mitään hajua mitä siellä tapahtui. Meni loppuilta vähän liian överiksi. Ja oli hirveä hedarikin. Tai no, koitettiin me jotain alaikästä hevipoikaa saada baariin sisälle, mutta se tais jänistää, en ihan ollut messissä mitä se siinä hommaili. Jouni ja Hermunen nähtiin myös, ja tarkotus olikin lähtee Espooseen jatkoille/nukkumaan/oksentamaan, mutta mä halusin sit kuitenkin himaan vaikka kello oli vasta jotain puol kolme tms, eli jouduin Kampin asemalla odottelemaan yli tunnin bussia, yksin. No ei siinä mitään, olo helpottui huomattavasti kun sai suljettua silmät hetkeksi, mut nukuinpa sitten iloisesti mun bussin ohi - taas. Okei, ei kyllä vituttanut yhtään kun olokin oli jo hyvä, ja myöhästyin siitä niin selkeesti, 20min. Reilun puolen tunnin odottelu Turun pikavuoroon, ja pääsin mä sitten Myllylammelta taksilla himaan. Meni vaan vähän ylimäärästä rahaa siihen taksiin...

Vappupäivänä välipäivä, katottiin täällä mun luona vaan Peter Pan ja Pieni Suklaapuoti, ja syötiin epäterveellisesti.

Lauantaina 2.5. oli taas ryyppymeiningit kun mentiin Virgin Oiliin kattomaan Turmion Kätilöitä. Oltiin alottelemassa Munkkivuoressa Villen uudessa kämpässä, siellä oli siis mun ja Hannen lisäksi tietty Ville, ja Jonna ja Kati, joiden kyydillä sinne päästiinkin. Mulla tuli siellä Villellä vaan jotenkin "paha olo" eikä sit tehnyt enää yhtään mieli juoda. Virginissäkin join vaan yhden suunkostukkeeksi, eikä siis ollu yhtään fiilistä riehua, mikä on sinänsä tosi perseestä, Kätilöiden keikalla! Oli kyllä hyvä show, kaiken näki ja kuuli vähän selkeemmin kun ei sit enää ollukaan humalassa :D
Virginistä lähdettiin kattomaan mitä Dante'siin kuuluu, ja loppuillasta yks helvetin hyvännäkönen hevimies, pitkä tukka, parta, maastohousut ja kaikki lailla kiellettävät, tuli meidän kanssa siihen istuskelemaan. Saatiin taas kuulla miten yrmyn näkösiä me ollaan, että mietti kuulemma kauan voiko meille ees jutella kun näytettiin niin vihasilta. Ei perse, ei kai nyt oikeesti? Mun perusilme on vähän sellanen yrmy, mut en mä nyt oo tajunnu että ihan niin pahasti..
Mä koitin pilkun aikaan Hannea hoputtaa bussille, että me varmasti keritään siihen, mutta se jäi sitten säätämään sen Jontun kanssa jotain, ja mä kiltisti odotin. Loppujenlopuksi myöhästyttiin bussista tyyliin minuutilla. Tai no, aseman kello oli tasan 04:00 kun päästiin siihen laiturille, eikä bussia näkynyt enää missään. Siinä vaiheessa mä olin kyllä oikeesti tosi vittuuntunut, tää kun oli jo toinen kerta kolmen päivän aikana, ja mä olin vielä selvinpäin enkä millään voinu repiä riemua siitä.,että bussi lähtee laiturilta liian aikasin. Eli viideltä taas Turun pikavuoro ja taksilla loppumatka.

Muuten ei ookaan sitten tapahtunut mitään.. Sunnuntaina katottiin Hynttyyt Yhteen -jaksoja siihen asti kun Make tuli takasin Salosta, ja täällä se on vieläkin. Ollaan katottu telkkaria ja leffoja, ei tehty mitään järkevää siis. Se meinaa ilmeisesti olla koko toukokuun täällä, tekemässä ei-mitään :D Mutta muahan se ei toki haittaa.. olkoon täällä niin pitkään ku haluaa, mun möhmötti <3

Hannekin löysi sitten oman kämpän tästä Lohjan keskustasta, 33 neliöinen yksiö. Ihan kivan näkönen, iso partsi ja saunakin. Jos mä en olis aikoinaan muuttanut himasta heti Veskun kanssa yhteen kaksioon, ja siitäkin vielä kaksioon, niin mäkin oisin hyvin voinut asuu yksiössä, en mä lähtökohtasesti olis ihan näin paljon kamaa tarvinnut. Kateellinen en kyllä ole ku lasitetusta, isosta parvekkeesta, ja keittiön tummanruskeista kaapeista ja kaakeleista.

Töissä päätoimittaja on ollu kaks viikkoa Espanjassa ja mä oon joutunut tekemään kahden kunnan oikovedoskorjaukset, ja toiseen niistä vieläpä ne itse oikovedoksetkin, yksin. Jurvanen on hyvin vähän auttanut, koska se taas on joutunut taittamaan kahta kirjaa samaan aikaan. Ei ois Janne voinut parempaan aikaan enää lomailla..
Nyt kun oon joutunut miettimään noiden korjausten kanssa niin paljon, ja tehnyt sitä mitä en normaalisti tee, oon ollut työpäivien jälkeen ihan loppu. Oon ottanut pieniä päikkäreitä tai vähintään nukahtanut Maken kainaloon sohvalle kesken leffan tms. Onneksi Janne tulee ens viikolla jo takasin töihin, ja mullakin alkaa kuukauden kesäloma parin viikon päästä. Jee! ^^

Kesän festarit taitaa tänä vuonna jäädä Saunaan, Nummeen ja Tuskaan, ellei sitten loppukesästä kiinnostais lähtee TLY:hyn Tammelaan.. täytyy nyt kattoo, millä sinne ees pääsee ja pitääks jäädä yöksi, ja mahtuuko ees. Liput noihin kolmeen on jo hankittu. Make tulee meiän kanssa vaan Tuskaan, muihin sillä ei kuulemma ole varaa.

Eilen oltiin Hannen ja Mervin kanssa kattomassa Lojossa Sinisthraa, siis Tomi Joutsenen toista bändiä. Oli tosi kivaa, toi bändi kuitenkin keikkailee tyyliin kerran kolmessa vuodessa. Oli hyvä kun jengi huusi encorea ehkä 5min niin lopulta rumpali tuli vaan sanomaan, että "sori, ei me osata enempää biisejä" :) Mä otin kuvia ja jotain videotakin, laittelen niitä nettiin heti kun vaan kerkiän ja jaksan.

Tänään pidän vähän venyneet tuparit kavereille. Tänne ois näillä näkymin tulossa tietty Hannen ja Maken lisäksi Arttu, Kati, Marsa, Jenni, Ville tulee ehkä käymään, ja Sanni, jota en oo kunnolla nähnyt moneen vuoteen. Se on leiponut tänne jonkun tuparikakunkin ^^
Kivaa! Tuli vaan eilen oltua hirveät lärvit, vaikka mun ei oikeestaan pitänyt ees paljon juoda just siksi, että tänäänkin pitää. Mut kyl tää tästä :)

Nikkilläkin on ehtinyt olla jo muutamat kiimat, vien sen sitten kesällä festarisotkujen jälkeen steriloitavaksi. Nikkillä oli kuulemma käynyt täällä keskellä päivää vieraitakin. Oli naapurin pyhä birma / ragdoll tullut meidän partsille ihmettelemään! Make otti siitä kuvan, ja Nikkistä 10 min sen jälkeen kun vieras oli jo lähtenyt. Se oli ollut ihan ihmeissään, säksättänyt ja tärissyt tossa ikkunalaudalla, ja lopulta luimistellut Makellekin. Meni raasu ihan sekasin :)

Kiitos, nam. Palataan asiaan.