Jee, blogillani on todistettavasti ainakin neljä suht säännöllistä lukijaa!
Mikko, Marjut, Heidi ja Hanna :) <3

Joskus olisi kiva jos joku jonnekin kommenttiakin heittäisi.. Suuri osa mun kavereista ei ole blogi-ihmisiä, tietää jo valmiiksi mitä mulle tapahtuu, tai sitten niitä ei yksinkertaisesti kiinnosta mitä mulle tapahtuu. Tai sitten ne ei tiedä tämän olemassaolosta. Mutta tuntemattomiltakin ihmisiltä on kiva saada palautetta, muutenkin kuin kissakuvahaasteisiin :)

Nikki ja Nuno on jo kaverustuneet ihan mukavasti. Enää satunnaisia Nunon sähähdyksiä kun Nikki käy liian lähelle, mutta muutamaan otteeseen ovat olleet nenut vastatusten, "pussailleet" siis :) ilman mitään hämminkiä. Nuno vaan muuten aristelee vähän kaikkea, muakin. Mutta edistystä tapahtuu koko ajan.
Nuno ei oo tottunut valjaisiin, kun se on päässyt vapaasti liikkumaan ulkotarhassa, joten se onkin sitten seuraava jännä juttu.

Ollaan Hannen kanssa järkkäämässä Halloween-bileitä tänne mun luokse. Ongelmaksi koitui vaan se, että kutsuvieraslistalla on 27 ihmistä, jos kaikki oletetut ottaa myös avecit mukaan :/ Eli pakko karsia jostain.. ikävää. Maanantaina mennään Helsinkiin ostamaan sinne tavaraa.

Istutin tänään ruukkuihin salviaa ja rakuunaa. Toivottavasti alkaisivat vielä kasvaa yhtä hyvin kuin tuo huhtikuussa istuttamani basilika, tai pysyisivät ainakin kuukauden tai pari hengissä. Basilikan mä juuri pätkäsin kun oli kasvanut niin hirvittävän tuuheaksi ja korkeaksi, laitoin osan pakastimeen, ja osan nipuksi keittiöön kuivumaan. Ihanasti tuoksuu nyt siellä :)

Plah.. eipä mulla kai enempää lätistävää tässä ole.
Salkkarit on edelleen perseestä.