Tuntui, että edellisestä keikasta oli ihan hirveästi aikaa, ja itseasiassa olihan siitä aikaa jo kuukausi! Nyt oli sitten about viikon sisään kolme keikkaa, riittää taas hetkeksi :)

Viikko sitten perjantaina kerättiin kimpsut ja kampsut, ja mentiin bussilla Helsinkiin sinne Anulle. Vähän siellä oli ankeeta, kun Anu on just muuttamassa pois siitä kämpästä, ja sen sisko/kämppis muutti siitä just vähän aikaa sitten ja vei yli puolet tavaroista mennessään. Eli nukuttiin sitten lattialla, mut pääasia että sai juotua ja jutskailtua :)
Sillon perjantaina oli luvassa Eternal Tears of Sorrow Dante'sissa, mistä Anu asui vaan parin korttelin päässä. Ne oli alottanut soittaa jo sen verran aikasin, että missattiin alusta pari biisiä. Vaan ei se mitään. Tärkeintä oli, että kuulin Tears of Autumn Rainin :) Keikan loppupuolella sain vielä plektrankin, on muuten hieno. Ville yllätti, ja tuli kaverinsa kanssa Dante'siin myös, ja tarjos meille salmarishotit Darxin puolella. Yläkerrassakin istuskeltiin vielä hetki, kunnes mun ja Hannen oli tarkotus mennä vielä kiertämään paikka läpi, mut melko runsaalla alkoholimäärällä kyllästetty veri vetikin tanssilattialle, ja tanssittiin niitä neverheard-biisejä varmaan lähemmäs kaks tuntia :D Anu otti mukaansa jonkun Tuomaksen, ja Hanne Adamin, ja lähettiin pilkun tultua takasin sinne Anulle.
Siellä sitten väärinkäsityksestä ja informaatiokatkoksesta johtuen mä vedin hirveät känni-itkupotkuraivarit. Ei se kuitenkaan ihan niin yksiselitteinen juttu ollut, mun pään sisällä liikkui kaikkea muutakin sillä hetkellä, enkä vaan saanut sitä sanottua niinku olisin halunnut. Just sillä hetkellä pahimmalta tais kuitenkin tuntua se, että mä olin porukan ainoa seurusteleva ihminen, ja jäin henkisesti aika yksin siinä tilanteessa kun muilla oli ne muut. Ja mulla olikin sitten hirveä ikävä Makea :/ Se Hannen Adam oli tosiaan unkarilainen, ja puhuttiin sen kanssa englantia, mut sillon mun raivareiden aikaan mä kyllä huusin ja itkin ihan vaan suomeksi, enkä ees koittanut siinä tilassa sille Adamille selittää mikä mua vaivasi, mut se oli koko ajan hirveän ihana, koitti lohduttaa mua, puristi mua kädestä ja oli hirveän huolissaan, vaikka se ei ymmärtänyt sanaakaan mitä me puhuttiin :) Ja loppujenlopuksi se ymmärsi ainakin suurimmaksi osaksi sen miksi mulla oli paha olla, vaikkei me sitä oikeestaan kerrottukaan. No mut se siitä, se oli tyhmä juttu.

Lauantaina sitten heräiltiin pikkuhiljaa, ja joskus neljän aikaan alkoi dokaaminen uudelleen. Välillä käytiin Hannen kanssa tunnin mittasella röökitauolla ja näin.. :D Myöhemmin tehtiin jostain kämäsesta pahvista omat pelikortit ja alettiin pelaamaan juomapeliä :D Oli kyllä tosi hyvä siirto siihen kohtaan, koska ilman sitä peliä ei olis kyllä kännejä tullut. Sit joskus yhdentoista aikoihin oltiin Nosturissa, mentiin vaan anniskelualueen puolelle kattomaan Omnium Gatherumia, mutta Insomniumia katottiin kyllä niin läheltä ku vaan päästiin :P Oli kyl niin orgasmikeikka ettei mitään järkeä! Sekä mun favourite The Killjoy, että Hannen The Lay of Autumn soitettiin, ja Profane Omenin Juleskin oli tietysti laulamassa niitä sen puhtaita osuuksia Insomniumin uuden levyn biiseistä ^^ Meidän tyttömäinen huutaminen ja panikoiminen oli varmaan tosi huvittavaa sen meidän edessä olleen jätkän mielestä, mut minkäs sille mahtaa kun on kohta kaikki housuissa.
Öö.. Keikan jälkeen odoteltiin vähän aikaa siinä Nosturin pihalla jotain tapahtuvaksi, ja lopulta lähettiin Anun kaverin vanavedessä kävelemään Dante'siin päin. Ei kuitenkaan sitten mentykään sinne, vaan jatkettiin Heavy Corneriin. Siellä tuli mm. juteltua jonkun lappeenrantalaisen coverbändin vähän vanhemman laulajan kanssa lähinnä musiikista. Niiden kitaristi ja basisti oli siinä kanssa, basisti sekasin ku seinäkello, ja se sitten kuulemma olikin Kotiteollisuuden Hongiston veli.. Eli se selitti jo aika paljon :D Hongistot.. *roll* Siinä vaiheessa kyllä vähän hämmennyin kun se laulaja sanoi olevansa vähän kiinnostunut musta. Selitin vaan miten asiat on, eikä se onneks ottanut itteensä tai mitään, se oli ihan mukava heppu :)
Pilkun aikoihin, kun tulin röökiltä sisälle, niin Hannen ja Anun seuraan oli lyöttäytynyt jotkut Juri ja Markus, ja ne sit loppujen lopuksi lähti meidän mukaan Anulle jatkoille. Ne Anun kaverit Nosturista tuli sinne sit myös. Jossain vaiheessa mua alkoi väsyttää ihan törkeesti, ja olin saanu Anulta luvan mennä nukkumaan sen sänkyyn. No, Markus oli siellä jo nukkumassa, joten me nukuttiin siinä sitten kolmistaan, Anu, minä ja Markus, minä niiden keskellä.

Sunnuntaina olin ihan poikki, ja olin vaan hirmu onnellinen kun pääsin kotiin :D Ehkä sitä on tulossa vanhaks jo.
Mun kuvat noilta keikoilta onnistui ihan surkeesti -.- Oottelen, että saisin nähä Hannen kuvat, niin voin sit laittaa niitä nettiin näytille.

No, sit tuli arki väliin, mutta eilen oli taas keikka: Profane Omen Dante'sissa. Hilla ja Omppu heitti mut, Hannen ja Villen Sinin ja Aakon luo Espooseen, ja aloteltiin siellä muiden kanssa. Yhteisellä junalla sitten Helsinkiin, ja aikataulut meni sen verran viime tippaan, että kun päästiin Dante'sin eteen treffaamaan Anu, joka lähti viemään Hannen kamoja himaansa, niin sillä aikaa ehti Omenat alottamaan. Ei just sillä hetkellä harmittanut eikä ollut kiire, kun eihän toi nyt oo ensimmäinen eikä viimenen PO-keikka, jolle ollaan menossa, mut kieltämättä vähän vitutti keikan jälkeen, kun se sitten loppuikin niin lyhyeen :/ Mut oli ihan mielettömän kivaa, tuntui ettei niitäkään ollut nähny keikalla ikuisuuksiin. Ja Jules tuli vielä koskettaa mun kättä ihan niinku itekseen, melkeenpä heti kun päästiin siihen lavan eteen ^^ (iiks!) Keikan jälkeen kun vaihdoin pari sanaa vielä Miran kanssa, ja odottelin siinä että Hanne ja Anu löytää jostain tiensä mun luokse, niin Mira antoi mulle PO-julisteen nimmareilla :) Vähänkö kivaa.
Joku Anun kaveri oli samaan aikaan Kaisaniemessä PRKL Clubin (uus hevibaari Helsingissä) avajaisissa, ja se sitten kuulemma sai meidät puhuttua sisään jonon ohi, joten lähettiin sinne taksilla aika haipakkaan. Matkan varrella nähtiin taksin ikkunasta se viime viikonloppuinen Markus, ja se hyppäs keskellä tietä taksin kyytiin ja tuli meidän kanssa sinne PRKL:n jonoon. Tosin se sitten liukeni siitä johonkin kun ei se päässy jonon ohi sisään. PRKL:ssä oli mm. Finntrollin Skrymer <3, se Hannen viime viikonlopun tuttavuus Juri, sekä sen kaveri. Jonkun aikaa oltiin siinä baarin yläkerrassa, mut mentiin sit loppuajaksi alakertaan. Mulla oli sielläkin hirveän hauskaa, vaikkei siellä mitään erityistä tapahtunutkaan.
Hanne meni vielä tänään Anun kanssa Nosturiin Metal Orgyyn (mm. Turmion Kätilöt, Ajattara, Verjnuarmu), joten Hanne meni sinne yöksi ja mä lähdin bussilla kotiin. Ville ja Marsa oli kans tulleet baarista ulos ja Marsa tuli sit lopulta mun kanssa samalla bussilla Lohjalle.

» KUVAT

Henni kiittää ja kuittaa :)