Make lähti vähän aikaa sitten taas Saloon, nyt pystyy taas keskittyä blogin näpyttelyyn :)
Se olikin täällä taas reilun viikon, ja itseasiassa viime viikonloppu olikin pitkästä aikaa ihan vaan meidän kahden keskinen, ja ihana olikin :)

Ekalla viikolla ei kai tapahtunut oikeen mitään ihmeempää, mä olin töissä päivät, lööbailtiin illat sohvannurkassa, ja mä nukahdin joka ilta sohvalla Maken kainaloon, kuorsasin tässä pari tuntia, ja heräsin keskellä yötä kun Make vielä kattoi telkkaria, ja raahasin sen mukanani sänkyyn, tai sitten menin ihan vaan issekseni. Ruokaa tehtiin ja mä täällä välillä siivoilin, basiciä.

Perjantai-illalla Hanne tuli meille väsäämään Halloween-kutsut postitusta varten, ja kun Hanne lähti kotiin ja mä pääsin Maken kainaloon sohvalle, valehtelematta nukahdin varmaan alle viidessä minuutissa x)

Lauantaina ajattelin olla kiva tyttöystävä, ja tein Makelle tuhdin aamiaisen munakokkelista ja nakeista, kahvin ja appelsiinimehun kera. Sen jälkeen vähän sohvalla löhöilemistä, Make surffaili netissä ja mä katselin Stam1nan DVD:tä. Viiden aikoihin lähdettiin kävelylle, mentiin sellaista kävelyreittiä, jota mäkään en ole koskaan mennyt vaikka ikäni oon täällä asunut. Reitin puolessavälissä voi valita lähteekö takaisin keskustaan päin autotietä pitkin, vai jatkaako rantaa pitkin kävelypolkua aina kalkkikaivoksen avolouhoksen ohi ja siitä eteenpäin, ja me päätettiin jatkaa, vaikken mä oikein tiennytkään minne sieltä pitää kävellä. Reitiltä löytyi avolouhoksen lisäksi mm. joku betonimökki, jonka kylkeen joku oli vetänyt hienot graffitit. Harmitti etten sittenkään ottanut kameraa mukaan, mutta Make otti kännyllä siitä jonkunlaisen foton. Jatkettiin eteenpäin, mutta käännyttiin selkeesti jossain vaiheessa väärälle polulle, kun loppupeleissä kierrettiin vaan sen avolouhoksen ympäri, ja palattiin sinne mistä oltiin lähdettykin, eli reitin puoliväliin -.- Toisaalta ihan hyvä että löydettiin itsemme sieltä sitten, koska siinä vaiheessa oltiin jo tunnin verran seikkailtu ylimääräistä siellä avolouhoksen ympärillä, ja oli tulossa jo pimeä. Loppujen lopuksi palattiin takasin keskustaan sitä autotietä pitkin, ja lenkin kesto oli semmoset kaks tuntia :P Siinä kyllä mulla ainakin reidet ja pakarat huusi hoosiannaa.
Kotiin kun päästiin, niin väsättiin pikasafkat, käytiin kimppasuihkussa kynttilänvalossa ,ja juotiin pari pulloa viiniä siinä leffoja katsellessa. Neloselta tuli The Unbreakable ja Black Snake Moan. Jälkimmäistä en ollu koskaan nähnytkään, ensimmäisestä muistin nähneeni jotain pätkiä, mutta suurin osa vaikutti siltä kuin en ois nähnyt.. Joskus varmaan puoliunessa sitä kattonut x) Leffojen jälkeen vielä vähän makkarin puolella puuhastelua ja uni tuli joskus viiden aikoihin aamuyöstä.
Oikeasti aika jännää, että tuolloin lauantaina mä en maannut Maken kainalossa sohvalla ollenkaan, vaan istuin, niin jaksoin valvoa vaikka kuinka kauan. Normaalisti me maataan tässä lusikassa, ja mulla alkaa luomet painaa viimeistään puolen tunnin päästä.
Tämä oli ihana päivä, näitä ehdottomasti lisää <3

Sunnuntaina ei mitään erikoista, töllön katselua, nettipelejä ym. Ja illalla nukahdin taas ennen aikojani.

Tällä viikolla maanantaina kahden viikon tauon jälkeen Sambicia, huomenna pitäis vääntäytyä ChiBalliin. Eiköhän se taas availe kivasti kaikkia näitä selkä- ja niskajumeja. Itseasiassa tänään olinkin niin jumissa että jäin kotiin.
Kaikkia varmaan kiinnostaa, mutta kävin tuossa myös gynekologilla, ja hommasin ehkäisyksi ehkäisyrenkaan. Mulla on ollut pillereitäkin, mut nyt n. kolmeen vuoteen ei oo ollut, enkä niitä halunnutkaan niiden sivuvaikutusten takia, mutta pääosin siksi, etten koskaan muista ottaa niitä ajallaan. Toivon tositosikovasti ettei tuosta renkaasta tulis yhtä ikäviä sivuvaikutuksia (painonnousu, akne, haluttomuus.. ei kiitos!), koska toihan olis tosi kätsy, kun ei tartte vaihtaa kuin kerran kuussa. Plus, olin NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN onnellinen, että tämä lääkäritäti oli niin ihana ja mukava ja hirveen herttanen ^^ Edelliseltä lääkäriltäni mä sain aivan hirvittävästi satikutia, ja se paasas mulle kauan ties mistä riskeistä, niin että mulla tuli oikeesti todella paha mieli, ja mä lähdin sieltä itkien kotiin. Tuli niin hirveä kammo sitä kohtaan etten tosiaan käynyt vastaanotolla kolmeen vuoteen. Nyt sitten vaihdoin lääkäriä, ja onneks vaihdoin :)

Töissä on käynnissä ne YT-neuvottelut, hauskaa ettei mua edelleenkään jaksa kiinnostaa mitä tapahtuu. Jotkut miettii päänsä puhki, menettää yöunensa sen takia. Jatkan samoja töitä mitä oon aiemminkin tehnyt, oli ne sitten turhaa tai ei. Mutta mä olen 95% varma että mut irtisanotaan sieltä lafkasta, niin mitä sitä sitten stressaamaan.

Tänä vuonna ekaa kertaa tein verotuspäätökseen muutoksia ja lisäsin siihen matkakulukorvauksetkin. Se tuli nyt takaisin, ja ne hyväksyi kuin hyväksyikin mun ehdotukset, ja saan about 200e matkakorvauksia tästä säälittävästä alle 3km matkasta, jonka kuljen Veskun kyydillä :DD Ihan sairaan siistiä, saan nyt siis veronpalautuksia yhteensä yli 800e, eli muistaakseni enemmän ku koskaan aiemmin!

Nikki ja Nuno voi hyvin... Nikki tosin on taas varmaan viikon ollut kiimassa, ja mua alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Sen rääkymisen ehkä vielä jotenkin kestäis, koska se ei oikeesti oo niin paha kuin mitä se vois olla, mut Nunon tultua taloon Nikki on kiimoissaan alkanut merkkailla paikkoja. Se kuseskelee lavuaariin ja sohvatyynyille, repii mun kuvat seiniltä ja tuhoaa lähestulkoon kaiken mikä sen eteen sattuu. Täytynee eläinlääkärille soittaa kiimanestopillereistä, kun mä en ihan vielä uskaltais steriloida Nikkiä, kun sen edellisetkin tikit on vasta sulaneet :/ Nunokin taitaa tällä hetkellä vähän kiimailla, mut en osaa varmasti sanoa, se kun on niin hiljaa ja siivosti, piehtaroi vaan normaalia enemmän. Kivaa, että veronpalautusrahoilla voin sitten vihdoin ostaa niille sen isomman kiipeilypuunkin :)

Ens viikonloppu vietetäänkin pitkästä aikaa keikkaillen. Perjantaina Eternal Tears of Sorrow Dante'sissa ja lauantaina Insomnium, Axegressor ja Omnium Gatherum Nosturissa. Päästään Hannen kanssa Anulle yöksi, kun se asuu siinä ihan Dante'sin lähellä. Ei tarvii turhaan maksaa busseja edestakasin. Äippä käy sillä aikaa vissiin vaan ruokkimassa kissoja.
Huomasin Feissarista, että Kaisaniemeen avataan viikon päästä joku uus metallibaari, PRKL Club :D Kivaa.

Hmmh.. seuraavaksi ohjelmassa kaiketi ruuanlaittoa. Makaronilaatikon jos vääntäisi. Taas.