Mitähän helvettiä mäkin täällä töissä oikeen teen? Odotan vaan ens viikon keskiviikkoa, jolloin lomautus vihdoin alkaa. Ei oo mitään innostusta eikä ees järkeä tehdä enää töitä. 1,5 viikkoa vielä kärvistelyä, ihan älytöntä.
Haluun vaan takasin kotiin, peiton alle Maken kanssa.

Make tuli siis perjantaina taas mun luo, mulla olikin sitä jo ihan mieletön ikävä, olihan se poissa jo reilu 2 vkoa. Nyt se on sitten taas jonkin aikaa, ainakin Halloween-juhlien yli. Senkin asu on jo lätsää vaille valmis :)
Viikonloppu menikin miehen kainalossa tuhisten, katseltiin vaan telkkaria päivät pitkät, ees ulkona ei käyty :D Vähän meinaa olla hankalaa, kun rahat on ihan lopussa. Ens perjantaina vasta tulee palkka, jotain pitäs syödäkin. Makaronilaatikkoa siis.. taas -.-

Hyvä kissanhiekkakin maksaa niin valtavasti. Masentavaa ostaa viimesillä rahoillaan laatikko 20€:n kissanhiekkaa, joka ei kuitenkaan liian kauaksi aikaa riitä. Lisäksi tosta Faunattaresta en oo löytänyt muita kissanhiekkoja kuin Ever Cleania, Mustissa ja Mirrissä kyllä olis, mut en sieltä kyllä kävellen ala mitään 30kg:n säkkiä raahaamaan.
Aamulla kun menin olkkariin meikkaamaan, nenään tuntui vieno kissanpissan haju. En vaan pystynyt paikallistamaan sitä, ja aloinkin epäillä onko koko haju vaan mun nenässä. Mut en tiedä.. Nikki varmaan merkkaillut taas kiimoissaan..
Jaana oli kyllä varmaan ihan oikeassa aikoinaan siinä, että mä olen saanut pentueen vilkkaimman pennun, Nikkin siis. Nuno on niin kiltti ja rauhallinen, hiljainenkin, kun taas Nikki on riiviö ADHD-lapsi ja tekee paljon tuhmuuksia. Hmm.. mutta on ollut kiva huomata että Nunokin on jo paljon tottuneempi sylikäsittelyyn, ja antaa rapsuttaa paljon kauemmin kuin aikasemmin. Oli tarkoitus nyt viime viikonloppuna viedä se ekaa kertaa valjaissa ulos, mutta ei me sitten jaksettu eviämme liikauttaa x) Kissatkin nukkui melkeen koko sunnuntaipäivän.

Äh, mitä hittoa mä nyt täällä teen?!