Okei, kirjotin just äsken IHAN VITUN PITKÄN PÄTKÄN tekstiä, kunnes vitun Firefox kosahti ja kaikki hävis! Yleensä vielä jossain vaiheessa kirjotusta kopioin kaiken just tällasen varalle, mut en tietenkään tällä kertaa, kuinkas muuten.

Niinpä tyydyn erittäin lyhyeen ja töksähtelevään versioon.

Tänään tuli tilaamani kissanruuat, hiusvärit, paita ja hiuspanta Backstreetilta, ja tällä viikolla sain myös vihdoin tilattua kauan himoitsemani pitkän hameen MoonMaidenista Briteistä, ja oon ollut niistä ihan innoissani :)

Make oli tällä kertaa nelisen viikkoa putkeen mun luona ja lähti tänään Saloon joksikin aikaa. Oli ihan mahtavaa että se pystyi olla näin kauan, vaikkei me mitään tähdellistä tehtykään. Datailtiin omilla koneillamme ja pelailtiin pleikkaria. Ei sitä vähävaraisena paljon tekemistä keksi..

Mulla on ollut tän lomautuksen ajan alaselkä ihan älyttömän kipeä, ja toivon että se johtuu vaan mun liikkumattomuudesta. Ei oo paljon huvittanut missään jumpissa käydä kun on ollut kaikenlaista muuta mielessä. Nyt alkoi taas Sambic, Zumba ja ChiBall, niin toivottavasti selkä tulis taas tanssimalla kuntoon. Äsken tossa lattialla koitin vähän venytellä, mutta ei se auttanut ku hetkellisesti. Kissoilla tosin oli hauskaa seuraillessa mun puuhia :P

Ens perjantaina töissä jatkuu YT-neuvottelut, joten tarttee käydä toimistolla. Ei hajuakaan mitä tulee tapahtumaan.

Ja kuun alussa tosiaan käytiin Hannen, Anun ja Maken kanssa Dante'sissa katsomassa Sinisthraa. Ja Ghoul Patrolia, mutta pääasiassa Sinisthraa. Ghoul Patrolin kitaristi Albert näyttää ihan Profane Omenin Williamin ja Tompan sekotukselta, mikä oli äärimmäisen hämmentävää. Sinisthran keikka oli keikkana pieni pettymys, joka osaksi johtui myös yleisöstä, ja varmaan siitä että selvin päin kiinnitin "omituisiin" asioihin huomiota, sellasiin mitä ei kännissä edes tajuaisi. Bändi ei soittanut encorea koska yleisö ei huutanut tarpeeksi, Tonto ei keikan aikana juuri puhua pukahtanut. Mutta biisit oli edelleen ihania, ja se mikä järkytti eniten, oli se että sitten viime näkemän Tonto oli hankkinut nenärenkaan <3 <3 Ihan kuin mies ei olis näyttänyt tarpeeksi hyvältä jo ilman sitä. (Mulla on siis mm. nenärengasfetissi, mies nenärenkaan kanssa on hot :))
Mä olin selvin päin mahakipujeni kanssa, Hanne oli humalassa ja Makekin veti pitkästä aikaa kunnon kännit. Lähdettiin Maken kanssa kuitenkin himaan yhden bussilla. Kylmä oli ku ryssän helvetissä.

» KUVAT

Oli tarkotus kertoa tarkemmin ja jotain muutakin, mutta en nyt jaksa enää ajatella.. Jatkan sitten joskus toiste jos jaksan. Perkeleen Firefox...