No nyt on munkin blogilla oikeen yläpalkkikuva, hohhoijaa. En tiedä miksi sen yhtäkkiä siihen halusin, mutta html-taidot on ruostuneet ihan silmissä. Mulla meni koko päivä a) tehdessäni tuon kuvan ja etsiessäni kuvia siihen ja b) jotta saisin sen helvetin kuvan liitettyä tähän blogiin. En tajunnut yhtään mihin se koodinpätkä piti iskeä, ja ylimääräistä aikaa meni vielä sopivan sivupohjan etsimiseen, josta sain oikean koodin. Voisi koittaa tehdä asialle jotain, mutta ei mua oikeastaan kiinnosta. Mut nytpä on tuo kuva tuossa. Näyttää oudolta.

Mutta minne ihmeeseen UK:n Metro-lehden päivittäinen Nemi-strippi on kadonnut? Just vasta syksyllä löysin vihdoin netistä Nemin, joka ilmestyy Metrossa päivittäin, ja nyt se on muka poistettu tai muuten vaan hävinnyt? Joku kertokoon mulle jos tietää asiasta jotakin.

Jee, Make tulee vihdoin huomenna tänne, on ollut kova ikävä.. Se pyysi anteeksi sitä juttua, mistä viimeksi avauduin, ja mua melkeen ärsytti taas ettei sille voi olla kauaa vihainen :D Laadin sille myös sellaisen kyselyn, mitä netissä liikkuu, sellaisia mulle tärkeimpiä asioita ja mitä haluaisin siitä tietää. Niitä kysymyksiä, jotka on pyörinyt mielessä, ei koskaan muista kysyä esim. jonkun keskustelun lomassa, niin halusin kysyä sitten paljon kerralla. Make vastasikin niihin ja oli kyllä hyvät ja tyydyttävät vastaukset :) Se oli muistanut antaa musta tarpeeksi positiivisia kommentteja ;D

Torstaina mun isovanhemmat tarjosi mulle päivällisen/illallisen tiistaisten nimppareiden kunniaksi, ja mentiin CasuaLuxiin syömään. Ei ollut ihan mun paikka, vaikka pippuripihvi hyvää olikin. En ehkä ihan heti menis uudestaan, jo senkin takia että annokset oli älyttömän pieniä hintaan verrattuna, ja tosiaan ruuat oli kalliita, ja niistä tuo pippuripihvi taisi olla "turvallisin" ja tavanomaisin annos. Lisäksi se oli liian valoisa mun makuun. Mutta eipä siinä, ilmaiseksi kun sen ruuan sai ;) Plus oli ihan kiva mennä mummun ja vaarin kanssa.

Perjantaina käytiin Hannen kanssa Nummelassa kauppakierroksella. Mun ei pitänyt ostaa yhtikäs mitään, mutta Seppälästä tarttui kuiteskin mukaan musta yöpaita 20€ ja kangasvyö 7€. Kauppareissun jälkeen menin Hannelle mm. katsomaan Eläkeläisten Euroviisu-vetoa ja kuuntelemaan musiikkia.
Puolenyön aikaan mentiin Londoniin, kun siellä oli keikalla J. Ahola trio. Oltiin siis selvin päin, ja se hetkittäin siellä baarissa vähän kadutti, kun eipä sitten tullut vedettyä täysillä eikä edes vähemmän täysillä siellä :P Oli kyllä mukava keikka, pojat veti mm: Whitesnaken Fool for Your Lovin', Ready an' Willing ja Is This Love, KISSin Lick It Up, Chris Isaacin Wicked Game, Tom Jonesin She's a Lady, Led Zeppelinin Immigrant Song, Teräsbetonin Taivas lyö tulta, ööö.. AC/DC:tä, ZZ Topia... ja jotain. Eikä ollut kameraakaan messissä. Sieltä kiltisti kotiin kahden aikoihin korvat hieman soiden.

Kissat on ollut viime päivinä ihanan hellyydenkipeitä ja oikeen mamman mussukoita. Eilenkin kun Hanne lähti mun luota, Nikki tuli taas mun syliin tunniksi nukkumaan :) Tuli itsellä niin kova nälkä että oli pakko nousta tekemään ruokaa, muuten se olisi ollut siinä vielä kauemminkin.
Hanne oli täällä tosiaan eilen, katottiin pari leffaa, Sauna ja Drag Me to Hell. Sauna oli ihan ok, mutta suomen kieltä oli jotenkin tosi vaikea kuunnella, eikä puolistakaan repliikeistä saanut selvää. Se jäi siis vähän oudoksi ja epäselväksi, mutta oli suomalaiseksi kauhuleffaksi hyvä, ei naurettava. Sitä oli sitten toi Drag Me to Hell, jonka katsomisen jälkeen vannoin etten enää kato Sam Raimin kauhuleffoja kun ne näyttää olevan yhtä paskoja riippumatta millä vuosikymmenellä ne on tehty -.- Leffa olis ollut ihan hyvä ja jännä, jollei se olis välillä mennyt NIIN pahasti yli. Telkkarista tuli vielä Noitapiiri ja katottiin sitten sekin.

Oli kivaa Hannen kanssa, ja kiva ettei tarvinnut yksin olla koko viikonloppua :)
Huomisiltaa odotellessa...