No kauanhan siinä kesti, mutta vihdoinkin sain maanantaina varattua Nikkille ja Nunolle sterilointiajan ensi maanantaille. Ruusan steriloinnin jälkeen vannoin etten seuraavalla kerralla antaisi kiimojen jatkua niin pitkään, mutta niinhän siinä sitten kävi etten saanut a) rahaa säästettyä ja b) aikaiseksi. Nyt menee sitten molemmat samalla kertaa, ettei tarvitse siitä enää stressata. Jännittää tuo toimenpide ja toipuminen kyllä aika paljon. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Jos miettii sitä Nikkin edellistä leikkausta, niin pitäisi olla kyllä oma entinen itsensä jo vuorokauden sisällä leikkauksesta :P

Mulla puhkesi viime viikolla flunssa, tai oikeastaan vaan nuha, ja se oli viikonloppuna jo oikeastaan menossa ohi. Mut heti kun Make maanantaina tuli tänne, niin nuha vaan paheni, nyt on silmät ja nenä vuotanut koko ajan ja ollut tosi paska olo -.- Maanantaina tosiaan käytiin Hannen kanssa Rokkarissa parilla siiderillä, ja mä menin siitä suoraan Makea vastaan bussiasemalle. Olin kyllä vähän pettynyt ettei se tuonut naistenpäivän kunniaksi kukkia tai suklaata, vaikka edellispäivänä just oltiin puhuttu siitä, ja mä aika selkeästi esitin sille toiveen pienestä kukkakimpusta, tai vaihtoehtoisesti jotain suklaata. Mut plää.

Moni kaveri/tuttu on hiljattain muuttanut ensimmäiseen omistuskämppäänsä, ja mäkin aloin miettimään että kannattaisko kuitenkin käydä itsekin pankista penäämässä lainaa ja ostais sieltä Salosta sitten ihan oman kämpän. En tiedä... kaikki vähän roikkuu, en osaa tehdä päätöksiä minkään suhteen :/ Jännittää tuon oman asunnon hankkimisessa vähän kaikki, asiat joita en kertakaikkiaan tajua, mä kun en ole talous- yms. asioissa mikään järjen jättiläinen.

Edellisen merkinnän angsti meni ohi jo seuraavaan päivään mennessä, nyt en oo enää yksinkään ja Make on täällä pari viikkoa putkeen, niin on taas vähän parempi mieli. Ensi viikolla on myös meidän seurustelun eka varsinainen vuosipäivä, ajateltiin koittaa viettää vähän spesiaalimpaa iltaa jos kissojen kunto vaan sallii meidän lähteä ovesta ulos. Aika jännää :) Aika vaan menee niin nopeasti.. Vastahan mä meinasin saada sydärin kun näin sen ekaa kertaa: olin bussipysäkillä Makea vastassa ihan totaalisessa paniikissa, poltin röökiä putkessa. Sit tää astuu bussista ulos nahkarotsi päällä, hiukset tuulessa lepattaen, kitara selässä ja sytyttää ensimmäisenä röökin, tulee ja halaa mua. Meinasi oikeasti jalat pettää alta :D

Maanantaina piti olla töissä palaveri, mutta se siirtyi taas kun ei ole kuulemma keskusteltavaa, asiat siis junnaa sielläkin paikallaan. Periaatteessa se on mulle ihan ok, saan sillä tavallaan lisäaikaa.
Vähän ahdistaa ja jännittää kun pitää miettiä omaa elämää ihan uusiksi. Välillä on helpompaa, yleensä silloin kun en ole yksin.

Toivottavasti saan tänään... iltahipsutuksia :P