Jee, tänään oon ollut jo kovinkin ahkera :D
Kävin työkkärissä näyttämässä irtisanomisilmoitusta, mutta ne ei kelpuuttaneet mun syksyistä työtodistusta, vaan jouduin pyytää Jannea tekemään mulle uuden. Lupasi tehdä, ja käyn sitten joskus vapun jälkeen hakemasta sen sieltä, ja palautan samalla työpaikan avaimen, jonka tajusin vielä jääneen mulle. Työkkäristä kävin shoppailemassa mun viimeisetkin pennoset H&M:ssä ja KappAhlissa, ja mukaan tarttui pari peruspaitaa, sukkia ja alushousuja. Apteekissa kävin myös ja ehkäisykin on taas 3 kuukaudeksi kunnossa x) Prismasta ostin vielä perustarvikkeita ja kissakarkotetta.

Himassa tein sitten vielä ammatinvalintatestin, ja löysinkin sen psykologian ja pintakäsittelyn lisäksi mm. kulttuurituottajan ja kirjasto- ja tietopalvelun koulutusohjelmat, joita voisi Turussa opiskella. Turussa opiskeleminen ei kyllä ihan välttämättä nappaa kun ei viitsisi pienillä tuloilla junallakaan matkustaa, mutta eipä sitä ehkä vielä passaa liikaa miettiä.
Täytinpä vielä netissä veroilmoituksenkin, piruuttani lisäsin matkakulut kun viime vuonnakin sain niistä yli 200€ korvauksia. Nyt olisi ilmankin matkakuluja tulossa palautuksia melkein 500€, mutta aina parempi jos niistä matkoista tulisi vähän ylimääräistä :)

Seuraava häppeninki olis ensi lauantain Extreme Finlandin kevätjuhlat yhdellä paikallisella työväentalolla. Kuusi metallibändiä ja hyvät bileet vain nimellistä tukirahaa ja kutsua vastaan, ihan jees :) Harmi ettei Make tai Arttu pääse lähtee mukaan, joudutaan Hannen kanssa kahdestaan sinne mennä, ilman miestukea :P
Vappuna ollaan ilmeisesti taas suuntaamassa Helsinkiin pussikaljalle ja loppuillasta baariin, joko katsomaan Raptoria tai myGRAINia, sen näkee varmaan vasta paikan päällä kumpaan päädytään, jos kumpaankaan :D Oli muuten se Raptorin uusi Oi beibi ihan surkea, mä luulin että ne olis tehnyt kokonaan uuden Oi beibin niinku viime comebackin aikaan, mutta toihan oli vaan joku surkea remix :( (Korjatkaa jos olen väärässä)
Toukokuun puolella onkin sitten Salossa keikkaa, ensin Profane Omen, ja sitten välipäivän jälkeen Turmion Kätilöt. Make lupasi lähteä mun kanssa PO:a katsomaan, mutta Kätilöihin mennään Hannen kanssa. Varasin meille Salosta hotellihuoneenkin :) Ootan kovasti sitä, ei ollakaan vähään aikaan taas Hannen kanssa hotellireissua pidettykään.
Jossain välissä, varmaan vasta kun saan mun lopputilin, pitäisi ostaa liput Tuskaan ja Saunaan, sit kai alkaakin niiden odottaminen. Tänä kesänä ei oikein muita festareita pystykään käymään läpi, kun on rahat niin vähissä. Harmi että Nummirockikin jää välistä, siellä kun olis tänä vuonna niin hyvät esiintyjätkin :( Finntroll, Dark Tranquillity... Nyyh :( En tiedä mitä mä juhannuksena teen jos Makekin lähtee taas Naruskaan :/ Oon varmaan kissojen kanssa kotona, ettei niitä tarvii sysätä mihinkään hoitoon. Hmmm.

 

Edit:
Katselin lisää noita koulutusjuttuja, ja vahvana ehdokkaana olis myös eläinhoitajan ammattitutkinto. Mieluiten menisin ehkä opiskelemaan sitä Tampereelle, mutta koska se nyt ei ihan lähiaikoina tule kysymykseen, niin jos Salossa on mahdollista opiskella tutkinto oppisopimuksella, niin sehän olisi ihan täydellistä :) Voisinpa jopa sanoa, että tämä vaihtoehto meni nyt nro. ykköseksi näistä kaikista, täytyy haudutella asiaa vähän aikaa ja laittaa se sitten vireille kun Saloon asti pääsen :) Mitä ihmettä, mähän taisin oikein innostua.