Me käytiinkin sillon viime keskiviikkona katsomassa ensi-illassa Prince of Persia, ja käytiin sen jälkeen terassilla yksillä. Mentiin rannalle vasta seuraavana päivänä. Leffa oli ihan hyvä, ei nyt ehkä mikään maailmaa mullistava, mutta oli siinä ainakin tarpeeksi pitkähiuksisia miehiä, ja Jake Gyllenhaalin letti liehuikin ihan kiitettävästi ;) En muista koska oisin viimeksi käynyt ihan leffateatterissa kattomassa mitään. Kovin piti katsoa Avatar, Liisa ihmemaassa ja Sherlock Holmeskin, mutta ne kaikki jäi :/ Esim. Makea en oo kertaakaan vienyt Lohjan leffateatteriin, mikä on jotenkin pöyristyttävää kun ollaan kohta pidetty yhtä kaksi vuotta. Jotenkin Make on onnistunut aina olemaan Salossa just sillon kun täällä pyörii joku hyvä leffa, tai sit jos se hyvällä tuurilla onkin täällä, niin sit ei raaski mennä kun on niin vähän rahaa.

Rannalla oli kuuma, viihdyttiin siellä kuitenkin kolmisen tuntia juoden karpalolonkeroa, kunnes tulin viideltä katsomaan Suomi-Tsekki -matsia, joka päättyikin sitten huonosti. Oli kyllä jännä peli, sitä ei käy kieltäminen.
Perjantaina tein jotain mitä harvemmin tulee tehtyä. Otin kirjan messiin ja menin parvekkeelle ottamaan aurinkoa neljäksi tunniksi. Yleensä en viihdy auringossa noin kauan, varsinkaan sellaisella helteellä kun ei tuulekaan yhtään. Mut päätin että nyt täytyy väriä saada, ja tosiaan olin partsilla niin kauan että sain luettua Kirjastokissan loppuun. Tai no vähän ennen loppua tulin sisään, kun alkoi itkettää niin jumalattomasti. Täällä sisällä sen sitten luin loppuun ja vetistelin, itkin siis ihan kunnolla, jonka jälkeen paijailin omia kissoja ihan hirveästi :/ Oli siis vähän surullinen kirja, vaikkei varsinaisesti traaginen.

Eilinen päivä meni siivoillessa, ja katoin myös Lumikin ja Prinsessa Ruususen. Tänään jatkan siivoamista jos jaksan, ehkä puuhailen jotain kissojen kanssa, ainakin jatkan Nunon kanssa naksuttelua. Äsken kun kokeilin, niin se malttoi jo olla huitomatta kosketuskeppiä, eli sen kanssa vaan lisää harjoittelua. Illalla voisi jonkun leffan katsoa.
Make tulee ilmeisesti huomenna tänne, kivaa :) En uskaltanut ees ajatella että se pääsis näin pian mun luo. Harmi vaan että aurinkoiset ilmat loppui justiinsa, ja tyyliin koko ens viikon sataa -.- Huomenna päivällä täytyis käydä postista hakemassa mun Finntroll-huppari, kun menin sellaisenkin hetken mielijohteesta tilaamaan... Ja kaupassa jos kävisi.
Ens tiistaina tulee jenkeissä Lostin 2-tuntinen viimeinen jakso, eli päästään katsomaan se keskiviikkona. Outoa että se loppuu. On tosiaan ehkä jo aikakin, kun se on mennyt niin helvetin oudoksi, mutta silti. Jännittää vähän miten se nyt sitten päättyy. On paras olla sitten ihan helvetin vaikuttava loppu.

Niin joo, sitten Jonna Geagealta ilmestyi uusi/ensimmäinen soolosinkku "Taasko se alkaa", joka soitettiin perjantaiaamuna YleX:llä ensisoitossa. Heräsin vartavasten kahdeksalta kuuntelemaan sen, ja äänitinkin sen. Yllätyin ihan tosissaan siitä, että Jonna haluaa vielä tehdä poppia soolona, olisin luullut - ja halunnut - Jonnan tekevän lisää rokkimatskua, sitä Jonna's Problemin tyylistä. Siitäkään ei nyt sitten ole mitään tietoa jatkaako Jonna's Problem vielä ja tekeekö ne enää mitään uutta matskua tms. :/ Ei ollut siis toi Jonnan biisi enää mun nykyiseen musamakuun oikeen sopiva ralli, mutta olihan se sellainen kesäinen ja hmm.. sellaista radiopoppia. Mutta sen lauloi Jonna, ja siksi oon hivenen puolueellinen.
Siinä kun olin koneella äänittänyt Jonnan haastattelun ja biisin, niin jouduin jälkikäteen parsimaan ne kasaan pienemmistä pätkistä, ja mulla meni niin hermo kun mikään ilmaisohjelma ei tuntunut toimivan, ja sitten mä en tajunnut mistä tapahtuu mitäkin. Sitten samalla kun yksin tässä koneen ääressä raivosin, niin Nikki saa hirveän hepulin, ja pudottaa mennessään ikkunalaudalta mun basilikan lattialle. Ruukku meni tietysti säpäleiksi ja mä saan hirveän itkupotkuraivarin ja huudan täällä naama punasena -.- No ruukun sain vaihdettua ja basilika varmaan jatkaa edelleen kasvamistaan, mutta nyt se on erilaisessa ja liian isossa ruukussa kuin mun persilja ja timjami :/ Ja sitten vitutti tietysti kaivaa imuri esille, koska mä nyt vaan inhoan imuroimista. Olin muutaman tunnin Nikkille vihainen, kunnes sitten tosiaan sain sen Kirjastokissan päätökseen. Ei siinä voi enää olla kissoille vihanen. Korostan nyt vielä, että asia ei olis ollut itkupotkuraivarin arvoinen, ellen olis ollut jo valmiiksi hermo kireellä ;) En mä sentään niin hysteerinen ole.
Mun muurikellotkin näköjään kärsi tuosta yli viikon kestäneestä helleaallosta ja ovat nyt aika död. Jotain uutta pitää siis hankkia tilalle.

Sain eilen uuden tatuointi-idean. Mutta jospa nyt ensin ottaisin sen liskon mistä oon puhunut, ja vasta sitten tämän. Otan kolme kissan tassunjälkeä ranteen sisäpuolelle, yksi jokaista mulla ollutta kissaa kohden. Ruusan jäljestä teen pienemmän, koska se kuoli vasta niin nuorena, ja se tulee ranteeseen, tassujonon kärkeen. Siitä voi sitten jatkaa jälkiä niin ylös kuin uskaltaa jos kissoja tulee vielä lisää. Haluaisin ehkä jotenkin yksilöidä jäljet, ja alankin ehkä kallistua nimikirjainten puolelle, vaikka tällä hetkellä onkin kaksi N:llä alkavaa kissaa, ja seuraavasta tulee sellainen myös. Mutta sitäkin ehtii onneksi vielä miettiä :D