Poikkeuksellisesti pariin viime vuoteen nähden, en mennyt juhannukseksi Nummirockiin, koska ei ollut varaa. Olisi ehkä ollut varaa ostaa liput, mutta kolmet kolmen päivän festarit kuukauden sisään olis näillä palkoilla ollut mulle liikaa. Rehellisesti sanoen, en olis kaikesta huolimatta uskonut, että mua alkaa harmittaa lähtemättömyys niin paljon, kuin mitä sitten juhannuksen alla harmitti, kun puolet kavereista oli Nummeen lähdössä, ja hehkutti kovasti Facebookissa kaikesta :/ Tuli niin kamala fiilis, että päätin et ens vuonna kyllä taas mennään vaikka mikä olis, alan vaikka nyt jo säästämään rahaa! Ja sitten Make tulee mukaan kanssa.

Meidän tänvuotiset Perniön suunnitelmatkin meni ihan perseelleen, ja Make skippas sen Lapin reissunsakin, joten se tuli mun kanssa tänne viettämään juhannusta. Päätin, että jos ollaan kahdestaan tekemättä yhtään mitään, niin hommataan sitten kunnon pöperöt edes. Meillä oli uusia perunoita, naudan ulkofilepihvejä ja kasvisnyyttejä. Nyytteihin tuli erivärisiä paprikoita, kesäkurpitsaa, kirsikkatomaattia, sipulia, ja päälle ruohosipulituorejuustoa ja yrttejä. Oli niinku niin hyvää! Jälkkäriksi oli mun kauan himoitsemaa hedelmäsalaattia :) Siinä oli ömm.. päärynää, appelsiinia, viinirypäleitä, tuoreita kirsikoita ja mansikoita, kiiwiä ja banaania.

Voin kertoo että namia oli.
Make veti kunnon kännit, mutta mä en taas oikeen osannut, niinku en osaa koskaan jos ei ole mitään tekemistä. Eli oon tosi huono vetämään mitään kalsarikännejä :P Täällä satoi vettäkin ku Esterin perseestä, niin ei tehnyt mieli lähteä uloskaan. Pari huonoa leffaa katottiin + futista, joka tosin ei mua kiinnostanut yhtään.
Juhannuspäivä meni samoissa merkeissä, Makella oli krapula, mulla ei, joten tein ruokaa, ja taidettiin lopulta katsoa Aavekuiskaajaa. Sillä linjalla jatketaan, Aavekuiskaajan parissa siis.

Ylihuomenna on lähtö Espooseen, ollaan Maken kanssa Katin luona yötä Tuskan ajan, saa nähdä mistä ittemme yön tunteina löydetään.. :P Arki on taas tylsää, joten ei varmaan ennen Tuskaa olekaan mitään asiaa, että palailen festariraportin merkeissä sitten ens viikon puolella.
Tulkaa moikkaamaan jos bongaatte mut Tuskasta, älkää välittäkö jos mulla on myrtsi ilme, se on mun perusilme, eikä tarkoita että en olis vastaanottavainen :D