...tiedoksi, että eipähän muuten kuulu teille vittuakaan mistä rahani saan ja mihin sen käytän.
Jos päiväsi on kuitenkin mennyt pilalle miettiessäsi meikäläisen asioita niin tässä vähän faktaa. Saan liitolta ansiosidonnaista, siitä menee n. 60% vuokraan. Ostan kuitenkin ruuat vain itselleni, eli mulla ei ole esim. nelihenkistä perhettä ruokittavana. Jos poikaystävä on täällä, se yleensä kyllä jotenkin osallistuu ruokakuluihin. Välillä syödään hyvin, välillä huonommin. Maksan itse laskuni, lukuunottamatta aivan niitä suurimpia, ne äitini on tarjoutunut maksamaan jollei mulla riitä rahat.

Ja kyllä, äitini antaa mulle pikkusummia rahaa jos tuntuu etten pärjää omillani. Ja kyllä, äitini osti mulle juuri viidet kengät ja kaksi laukkua, joka tarkoittaa etten tarvitse kenkiä ja laukkuja enää varmaan kahteen vuoteen. Kaikki vaan sattui löytymään samaan aikaan, normaalisti saan hakea niitä sopivia ja kivoja kenkiä sen pari vuotta ennen kuin löytää.
Ja ei, kyllä minä maksan ihan itse kissojeni ruuat! Tilaan isomman satsin kerralla Saksasta, koska se nyt vaan sattuu olemaan kätevää ja halvempaa. Äitini on viime aikoina kustantanut eläinlääkärikulut kissojen pissatulehduksesta johtuen.

Toivottavasti tämä nyt auttoi, tai no, kenties olette katkeria, tai pidätte mua hemmoteltuna kakarana, joka saa kaiken haluamansa. Aivan sama. Mutta mun tekemisiä ja tekemistä jättämisiä tarvii sitten taivastella kavereilleni? Hohhoh.. mitäpä jos miettisitte sitä omaa elämäänne.