Kissakuvahaasteen aiheena on nyt ensimmäinen päivä tai kuva.

Nikki tuli mulle elokuussa 2008 melkein 4kk ikäisenä. Se oli alusta asti hirveän reipas ja utelias, ja asettuikin mun viereen sohvalle nukkumaan heti kun kasvattajat olivat lähteneet :) Nämä kuvat on otettu kahden ensimmäisen päivän aikana. Lähes koko ajan se oli mun seurassa, ja pelästyi ainoastaan silloin jos hetkellisesti poistuin huoneesta esim. vessaan tai tupakalle. Silloin se säntäsi sohvan alle, mutta tuli sieltä aina pois kun huomasi mun palanneen takaisin :) Nikki on siis ollut pennusta asti tosi seurallinen ja rohkea.

Nuno oli jo reilun vuoden ikäinen kun se saapui uuteen kotiinsa meille. Toisin kuin Nikki, se oli aluksi hirveän arka uudessa kodissa, ja se juoksi pää kolmantena jalkana sängyn alle heti kun pääsi kopasta ulos. Nikki ei edes tainnut ehtiä näkemään koko kissaa siinä vaiheessa :D Pari ensimmäistä päivää Nuno vietti lähinnä sängyn alla ja muuten makuuhuoneessa tutustuen uuteen paikkaan. Lopulta se uskalsi tulla olohuoneeseenkin, ja nämä kunnon kuvat Nunosta ovat noin viikko uuteen kotiin tulon jälkeen. Silloin kissat suostuivat jo olla suhteellisen lähekkäin, ja ne leikkivätkin välillä. Nikki oli hirveän utelias Nunosta, joten se hääräilee tuolla taustalla kaikissa kuvissa :D
Mua ja Makea Nuno ei varsinaisesti pelännyt, se tuli ensimmäisenä iltana meidän mennessä nukkumaan mun kainaloon kehräämään ja pusuttelemaan ^^