Niin sitä yksi ihminen voi saada toisen päivän, kuukauden, vuoden, useatkin vuodet pelastettua! :)
Löysin juuri YouTubesta kolme videota Nylon Beatin ihan alkuajoilta, sellaiset videot, joiden näkemisen toivosta oon luopunut jo kauan kauan sitten. Oon joidenkin kanssafanien kuullut jotakin näistä puhuvan, mutta koskaan en oo itse saanut nähdä näitä, koska ihmisillä ei oo ollut näitä nauhalla. Ja nyt kun löysin nuo videot Tuubista, se oli oikeasti mulle kuin lottovoitto! Melkein itkua väänsin täällä kun Jonna ja Erin on niin pieniä ja suloisia ja mulle tuli niin hyvä mieli... <3

Jos joku nyt ei tiedä, niin mainittakoon että oon ollut Nylon Beat -fani niiden ensimmäisestä levystä (ilmestyi v. 1996) alkaen, mutta aloin seuraamaan Jonnan ja Erinin tekemisiä tiiviimmin vasta seuraavan levyn (v. 1997) jälkeen. VHS-kasetteja on useita, jotka ovat täynnä töllöohjelmia Jonnan ja Erinin kera, ja paljon multa puuttuvia ohjelmia sain aikanaan kanssafaneilta nauhotettua :) Mutta nimenomaan nuo Kiitorata-ohjelman esitykset, mistä Nylon Beat ponkaisi pinnalle, sekä tuo kolmas ovat sellaisia joita en koskaan ole nähnyt. Oot kuin karkkia mulle -esityksestä näin vain joitakin pieniä pätkiä bändin lopettamisen yhteydessä tehdyissä haastatteluissa, mutta nyt vihdoin näin ne kokonaisuudessaan ^^

Ihanaa! Iso kiitos sulle skidix, joka uppasit videot nettiin! <3


Nylon Beat - Kreisi oon @ Kiitorata 1995


Nylon Beat - Oot kuin karkkia mulle @ Kiitorata 1995


Nylon Beat - Rakastuin mä looseriin @ Ei itketä lauantaina 1995 (?)