No niin, keikkarintamalta lisää kuulumisia. Eilen oli Ajattara tuossa lähibaarissa, ja sitä mentiin kattomaan Maken kanssa. Eve ja Mikko tuli tähän meille muutamaksi tunniksi etkoilemaan sitä ennen, ja baariin suunnattiin joskus yhdentoista jälkeen, joten ehdittiin nähdä myös lämppäri Cataleptic. Ei sillä, en kyllä muista yhtään millanen se oli :S Siinä oli niin paljon hässäkkää kun baarissa olikin sitten aika paljon kavereita, joiden kanssa tuli juteltua. Marissakin tuli meidän kanssa samalla ovenavauksella sisään. Lisäksi siellä oli mm. Mika ja Johannes, sekä Mammi, johon tutustuin itseasiassa netissä, blogien maailmassa vasta pari päivää sitten :D Oli huippukivaa törmätä ja jutskailla tuolla Hoodissa, kiva tutustua uusiin ihmisiin täällä :)

Myönnän ihan suoraan, että en oo hirveästi Ajattaraa kuunnellut. En koe niiden musaa jostain syystä ihan mun jutukseni. Mutta kuten ennenkin sanottu, kun pienehkölle paikkakunnalle tulee raskaamman musan bändejä, niin paikalle mennään jo ihan kannatuksen vuoksi. Ei niitä bändejä täällä muuten jatkossa näy, ja koko kaupunki täyttyy pelkästä listapopista, yöks :D Ajattelin etukäteen, että Hoodiin on tulossa puoli Saloa kattomaan Ajattaraa, kun monet siitä niin puhui, mutta loppujen lopuksi siellä oli hirveän vähän väkeä. Toisaalta ihan kiva, koska Hoodin lavan edusta esimerkiksi ei oo kovin iso, ja nyt siellä oli tilaa liikkua. Mäkin olin keikan aluksi eturivissä ottamassa kuvia, ja siirryin sitten vähän taaksepäin, eikä siinäkään ryysistä ollut. Mutta sitten taas muulta kannalta vähän ehkä inhottavaa että väkeä ei ollut enempää.

» KUVAT - Ajattara
» KUVAT - Cataleptic

Mutta hirmu hauskaa oli, ja oli ihana nähdä salolaisia tuttuja/kavereita, niitä kun mulla ei vielä järin paljon ole :P Ainoa juttu mikä illasta jäi harmittamaan, oli mun korsetti. Korjasin sen ulos tulleen luun päivällä, ja illalla baarissa sitten aukesi toisen luun ompelusaumat ja sekin tuli ulos -.- Ei niinkun yhtään kiinnostaisi viedä tota enää sinne ompelimoon, mutta en mä itse vaan neulalla ja langalla kauhean siistiä jälkeä saa. Plaah. Niin ja sitten mulla oli ekaa kertaa jalassa mun eBaysta ostetut "pitsinilkkurit", ja kyllä huomaa etten oo tottunut käyttämään edes kahden sentin korkoja :'D Oli isovarpaat aivan sairaan kipeät. Että ei niillä kyllä ainakaan minnekään Tuskaan tai vastaaviin lähdetä ihan heti.

Kiitos ihanille kavereille seurasta! :)

 

Edit: Marissa otti musta ja Mammista kuvankin tuolla Hoodissa. Et täs myö sit ollaan :D Minä humalassa, Mammi selvinpäin. Ai miten niin sen huomaa? :D