Me käytiin tänään mun äidin luona Lohjalla syömässä, ja siinä samalla kuulin ilouutisen. Oon jo monta vuotta elänyt siinä käsityksessä, että mun vanhat My Little Ponyt on hukkuneet jonnekin matkan varrelle, ja oon sitä välillä surkutellutkin. Mutta ei ne kuulemma minnekään olleet hukkuneet, eikä äiti ollut niitä myynytkään, kun olin niin päättäväisesti sitä aina kieltänyt niitä myymästä :D Itsehän myin jo vuosia sitten barbini, mutta noi ponit on niiiiiiiiiiiiin eri asia! :D
Innostuin noista poneista niin kovasti nyt (tai lähinnä siitä että ne olikin vielä olemassa), että mun oli pakko tuoda ne oikeen kotiin asti. Niitä on pidetty aika hyvin, mitä nyt jotkut oli vähän likaisia, ja monen karvat takussa ja hamppuuntuneet. Harjattiin ne sitten pikaisesti äidin kanssa :D, mutta meinasin kyllä ainakin nuo jotkut pahimmat pestä ihan shampoolla ja hoitoaineella, ja koittaa suoristaa ne vielä suoristusraudalla, löysin ihan hyviä poninhuolto-ohjeita :) Noita Myrskyttären ponisivuja katsellessa tuli kyllä sellainen fiilis, että noita olis ihan kiva alkaa keräilemään... Johan mulla niitä kolmisenkymmentä on, niin eikös siitä olis ihan hyvä lähteä :D No en tiedä, katotaan jos innostun oikeen hifistelemään näiden kanssa :D Takoitus ei ole, mutta mut tuntien tääkin lähtee vielä lapasesta. Mutta pakkohan se nyt on teillekin näyttää mitä löytyi.


Love Melody / Wave Runner


Sunspot / Cherry Treats


Tutti Frutti / Bunny Hop (symbolissa on ollut kiinni taikurinhattu kaneineen, joka on irronnut)


Lemon Drop / Love Token


Tulip / Beach Ball


Princess Pearl (mukana tuli punainen Baby dragon nimeltä Fiery, unohtui kuvasta) / Milky Way


Flutterbye / Mainsail


Songster / Boysenberry Pie


Spring Song (teini) / Curly Locks


Lickety-Split & Baby Lickety-Split / Baby Glory


Baby Cuddles (tämän mukana tuli jo hukkuneet vaunut ym. sälää) / Baby Surprise


Baby Moondancer / Baby Blossom


Baby (sister) Apple Delight / Baby Explorer


Wiggles


Sea Star & Beach Comber (meriponi varsat) / Sky Dancer (winger)


Että semmonen nostalgiapläjäys :D
Noita sivujen ponilistaa katsoessani muistan noita muitakin lapsuudestani, joko osa on olleet mun ja ne ovat mystisesti hävinneet (kuten yksi morsianponi, koska kakku kyllä löytyi), tai sitten osa on ollut jonkun kaverini, mutta muistan ponin edelleen :P Lisäksi mulla oli ihan älyttömästi kaikkea oheissälää, vaatteita, harjoja, tuttipulloja, kampoja, pinnejä, valtikkoja...
En tiedä mitä mä noilla tekisin, mutta poiskaan ei raaski edelleenkään myydä, on niillä aika paljon tunnearvoa. Jos joku haluaa eroon omista poneistaan, niin mulle voi antaa :D Vain G1-poneja, koska myöhemmillä malleilla a) ei ole mulle nostalgia-arvoa, ja b) ne ovat musta rumia näihin ykkösiin verrattuna. Onhan noi aika ihania ^^