Niille, joita ei kiinnosta mun käsilaukkuni sisältö, oon tosi pahoillani tästä kuvasaasteesta :D En oikeen saanut niitä tähän fiksusti niin, ettei tarttis klikkailla isommaksi. Itseäni jostain syystä kiinnostaa tirkistellä ihmisten jokapäiväisiä tavaroita, kuten käsilaukun sisältöä x)

Käsilaukku on mustaa nahkaa/nahkajäljitelmää lukuisin niitein, ostettu Backstreetista viime kesänä. Siinä on magneettinepparikiinnitys, ja lisäksi tuollaiset kiristettävät nyörit, joita en kyllä koskaan pidä kiristettyinä. Olkahihna on säädettävä, ja sen verran pitkä, että ulottuu pään yli, mutta jossain määrin sitä voi pitää ihan olallakin jos hihnan säätää lyhyeksi. Mä tykkään käyttää pään yli tulevia laukkuja, niin jää kädet vapaammiksi eikä tarvii huolehtia koska laukku tippuu olalta. Mä en itseasiassa oikeen osaa edes käyttää olkalaukkuja, kun musta tuntuu ettei ne pysy olalla mitenkään päin. Mä oon myös laukkujen suhteen epätyypillinen nainen, eikä mulla laukkuja hirveästi olekaan, ainakaan sellaisia siistejä ja käyttökelpoisia. Mulla on myös veskassa niin hirveästi kamaa, etten koskaan jaksa vaihdella laukkua, joten tämä menee aika lailla sekä arkena että baarissa. Löytyy ulkopuolelta pieni sivutasku vetoketjulla, samoin sisäpuolelta, ja sisällä on vielä kännykkätasku, mitä en kylläkään koskaan käytä.

Ja tätä se sitten on syönyt:

- Vesipullo (oon taas alkanut ottamaan mukaan jos lähden ulos pidemmäksi aikaa)
- Silmälasikotelo ja puhdistusliina
- Kamera (kuvassa vaan pelkkä kotelo, sattuneesta syystä :P)
- Lompakko (löydetty muutama vuosi sitten Seppälästä, ja on jopa ehjä vielä)
- Pari matkakokoista hajuvettä, toinen suihke ja toinen roll-on. Ovat aika makean tuoksuisia, mutta niin älyttömän kätevän kokoisia.
- MP3-soitin ja hyvää musaa tiätty

- Meikkipussi, joka sisältää kaikki arkimeikkini meikkivoidetta lukuunottamatta. Mukana on myös jotain extraakin, kuten luomiväriä ja huulipunia (jotka eivät kuulu yleensä mun arkimeikkiin), kynsilakkaa, kynsiviila, pinsetit yms.
- Avainnippu, missä killuu mm. kotiavain
- Huulirasva (löytyy yleensä myös meikkipussista, mutta sivutaskussa on hyvä olla yksi varalla varmuuden vuoksi, muuten tulee hätä jos ei sitä ole ollenkaan!)
- Sytkäreitä, niitä on välillä useampikin, kun ovat aina kadoksissa

- Kangaskassi
- Auton avaimet, JOS nyt sattuu käymään niin että joudun sen ajamaan paikasta A paikkaan B :P
- Pussukka, missä on erinäisiä pikkutavaroita, joita saattaa reissussa tarvita, esim. laastaria, särkylääkkeitä, matkahammasharja ja plugi mp3-soittimeen, johon saa tungettua kahdet eri kuulokkeet (ollaan Hannen kanssa bussimatkoilla monesti tarvittu). Onpa siellä vielä jonkun vuoden Tuska-kortonkejakin :D Mahtaakohan olla enää ees käyttökelpoisia... Kesäksi heitän tonne varmaan vielä hyttysmyrkkyä, allergialääkkeitä (hyttysenpuremiin) ja kortisonia.
- Pari kuulakärkikynää
- Känny
- Tupakat

Baariin tai muihin ryyppäjäisiin lähtiessä vähennän kyllä arsenaalia jonkun verran, on kivempi olla kun laukku ei paina niin paljon.
Silloin kun olin vielä töissä ja mulla oli elämä, kannoin laukussa mukana myös kalenteria. Nyt mulla on sen verran vähän elämässäni ohjelmaa, etten tarvii kalenteria mua muistuttamaan. On sellainen kuitenkin olemassa, mutta kotona.
Joku matkakokoinen harja ja lakka olis vielä ihan kiva lisä, mutta harvemmin sitä joutuu sellaiseen tilanteeseen ettei keneltäkään voisi niitä lainata.

Plaah, en nyt jaksa ajastaa tätä postausta, vuorokausi vaihtuu kuitenkin ihan kohta x) Kirjoitan seuraavan sitten ööp.. perjantaina.