Nyt on enää viisi yötä Nummirockiin!
Mä meen torstaiaamuna vielä muutamaksi tunniksi töihin, ja teen pari tuntia sisään alkuviikosta, jottei tarvii koko päivää ottaa vapaaksi. Olis tarkotus saada itsemme lähtövalmiiksi vähän yhdentoista jälkeen, jotta oltais abouttiarallaa puolen päivän aikaan Lohjalla, kun Hanne pääsee töistä. Päätettiin tällä kertaa ajaa Kauhajoelle eri reittiä, ja mennä motareiden sijaan pienempiä teitä. Ihan kivaa vaihtelua, pienemmät tiet on kuitenkin paljon mielenkiintosempia kuin joku Tampereen motari, mitä ollaan joku sata kertaa ajettu.

Valmistelut alotettiin tällä viikolla, käytiin ostamassa pallogrilli ja sytytysvehkeet, sekä Makelle retkialusta ja -tuoli. Poltin myös perinteisen matkalevyn, jossa nyt ei valitettavasti ole kovin paljon Maken diggaamaa musaa, vaan mun ja Hannen fiiliksennostatusmusaa (esim. Amaranthea ja Turmion Kätilöitä). Hanne pyysi mua väsäämään uudet Kinnulan ESSO -backstagepassit, joten ne tein tuossa viime yönä. Niillä oli viime vuonna ollut jotkut bäkkäripassit siellä, mutta Hanne ehdotti uusien tekemistä.
Onneksi Palini lupaili lähteä ajamaan kohti Nummijärveä jo aikaisessa vaiheessa, joten siellä paikan päällä siis toivottavasti on muitakin jo kuin me :) Itteä nimittäin vähän jännitti, että kuinka iso alue me osataan ja kehdataan sieltä varata jos ollaan paikalla ensimmäiset, sitä lääniä kun tälle jengille tarvii aiiiiika paljon.

Nyt kun vielä sääennusteet asettuis jotenkuten paikoilleen, niin tietäis suunnilleen minkälaisia rytkyjä sitä pitäis ottaa mukaan, ja pestäkin ne vielä. Toivon kovasti, että noi sade-ennusteet ei pitäis paikkaansa, sade kun pilaa fiiliksestä aina niin paljon. Festareilla jos kastuu, varsinkin tollasella leiriytymisfestarilla, niin ei niitä vaatteita saa oikeen kuivaksikaan. Nuo pohjosen tyypit ottaa kyllä tänäkin vuonna saunan mukaan, joten se kyllä varmasti pelastaa aika paljon jos ja kun yöllä on kylmä :)

Viinoja me ei sitten kai saatukaan laivalta, joten ne täytyy vielä ostaa, plus ruuat. Ja voishan sitä vielä tarkistaa että makuupussit ja mun vanha retkituoli on ehjiä :)
Cybershopista tuli tilattua klipsirastat ja avainketju, ja Backstreetilta yks niittipaita. Tiistaina mä kävin piilolinssisovituksessa Nissenillä, mutta niillä ei ollut hyllyssä linssejä mun vahvuuksilla, joten joutuivat tilata ne. Saan ne toivottavasti alkuviikosta, niin otan ne varmaan Nummeen sitten mukaan. Tosin jonkun täytyy varmaan muistuttaa mua ottaa ne välillä poiskin :P Tiistaina tuli myös kahviteltua Henun kanssa, se kun oli Turusta tulossa ja menossa kotiin päin, niin pysähtyi tässä matkalla. Ja mä kun siinä Plazassa sitten kätevästi olin, niin menin shoppailemaan Seppälästä kaksi kesätoppia, joista toinen pinkki (!), ja yhden kesäisen tunikan, jonka pääväri oli valkoinen (!). Mulle on vielä Ellokselta tulossa hameita sovitettavaksi, joten otan kaikista kuvat sit vasta kun tiedän jääkö niistä mitään mulle.
Viime sunnuntaina oli viimeinen hellepäivä vähään aikaan, joten mä halusin rannalle vielä. Makella kesti täällä kotona, joten onneksi Marissa halusi lähteä mun kanssa :) Olikin tosi kiva rantsuilupäivä Märynummella Mussun kanssa, ja käytiin rannan jälkeen vielä Hot Chilissä syömässä salaatit.

Mä oon tällä viikolla jostain syystä ollu töiden jälkeen tosi väsynyt, ja torstaina ajattelinkin, että jahka viikonloppu tulee, niin mä nukun koko viikonlopun (siinä välissä kun en siivoa). No me vuokrattiin eilen kaksi leffaa, ja nukahdin kun oltiin ekasta katottu reilu puoli tuntia. Kömmin sänkyyn päikkäreille, ja nukuinkin sellaset kevyet kuus tuntia, puol seiskasta puoli yhteen. Make oli paennut Halikkoon kun heräsin. Käväsin tosiaan tässä koneella sillon yöllä, ja väsäsin ekan version niistä bäkkäripasseista ja lähetin Hannelle, sitten painuin takaisin petiin ja luin hetken kirjaa, kunnes aloin uudelleen nukkumaan joskus kolmen aikaan. Yllätys oli melkoinen, kun mä nukuin kuin tukki melkeen kahteentoista asti! Yhteensä siis semmoiset 15h unta. En ees muista koska viimeksi oon nukkunut näinkin myöhään, mut että vielä "päikkäreiden" (joita mä en koskaan nuku) päälle.
Make oli kattonut molemmat leffat, joten mä joudun nyt sitten kattoo ne yksin.

Mutta sanomattakin on vissiin selvää, että ootan Nummea ihan älyttömästi! Ajomatkat kuuluu fiiliksennostatukseen ihan ehdottomasti. Vielä kun kelit tosiaan suosis, niin olis täydellistä :) Voi olla, että kirjottelen yleisiä kuulumisia seuraavaksi vasta Nummirockin jälkeen, noita haastejuttuja saattaa tulla sitä ennenkin jos ehdin ja jaksan niitä väsäillä.