Hey, olen hengissä!
Kyllä mä ajattelin sen Nummirock-rapsan kirjoittaa vielä tässä elämässä, mahdollisesti ens viikonloppuna vaikka. Ajattelin kuitenkin palailla bloggailuun vähän kevyemmän tekstin kanssa, kirjoitella muita kuulumisia ja kuvittaa postausta krääsäkuvilla. Juu, olen siis shoppaillut :) Olipa kiva saada taas jotain itselleen.

Pitemmittä puheitta....

Tänään tuli paketti LookFantastic.comista Briteistä, tukkatököttejä ja kosmetiikkaa. On melko hurjaa, että tota kautta saa 750ml pumppupullon tuota Tigin Colour Goddess -shampoota tai hoitsikkaa samalla hinnalla, kuin Suomen kampaamoista sen 250ml tuubin. Siksi siis pistinkin tilauksen menemään, mutta lopulta sivustolta löytyi niin paljon kivoja meikkejäkin, että päätin noista tilata vaan hoitsikkaa, joka kuluu nopeemmin kuin shampoo (koska käytän muitakin shampoita).
Oli mun eka tilaus tuolta, ja sujui kyllä ihan moitteitta. Maksoin Electronilla, ja paketti tuli mulle noin viikossa. Ainakin silloin kyseisellä puljulla oli käynnissä ilmaisten postikulujen kampanja, mutta normaalisti postarit määräytyy kai sen perusteella, montako tuotetta ostaa tms. Mutta noita postarikampanjoita on kaiketi tosi usein, että kannattaa seurailla.
Aerosolipulloja sieltä ei postiteta, joten varsinaisia lakkoja ei voi tilata.

Sugarpilliltä tilasin pari luomiväriä lähinnä se takia, että niissä mun isoissa luomiväripaleteissa ei oikeen ollut kirkkaan punaista luomiväriä, ja halusin sellastakin. Kaikki sujui sielläkin hyvin, ja postitusaika oli sama kuin tuolla toisella.

Sugarpill Shop:
Duo ripsiliima
Asylum luomivärijauhe
Love+ luomivärinappi

Look Fantastic:
Daniel Sandler mineraaliposkipuna, Hush pink
Jemma Kidd voideposkipuna, Guava
Stila kaksipäinen rajaussivellin
Opi graffitikynsilakka, musta
Stila geeli-eyeliner, musta

Look Fantastic:
CHI Color lock hoitsikka, 300ml
Tigi Bed Head Colour Goddess hoitsikka, 750ml
Tigi Bed Head Maxxed-out hiuskiinne

 

Tässä on sitten se maailman 7. ihme, mistä kerroin jo lyhyesti aiemminkin. No okei, se suurempi ihme oli se vaaleenpunainen toppi, mutta sitä en nyt kuvannut kun se on ihan tavallinen. Kuulostipa tyhmältä. Siis se on ihme, koska MINÄ ostin sen :D, mutta muuten se on tavallinen.
Tämä tunika/mekko siis Seppälästä.

Oikeesti yritin tilata Ellokselta esim. vaaleanpunaista ja korallinpunaista lyhyttä puolhametta, mutta ainoa, joka näytti edes jotenkin hyvältä mun päällä oli tämä musta salsahame. Että ei voi mittään!
Salsahame Ellokselta.

Sekä etu- että takapuolelta v-aukkoinen t-paita niiteillä on Backstreetilta.

Puna-mustat klipsirastat - Cybershop
Ruskeat aurinkolasit - Prisma
Pinkit pilottilasit - Prisma

Ja sitten vielä bongasin Myrskyttären myyvän muutamia poneja, ja mulle tuli hinku saada niistä kolme :D

Takana Caramel Crunch, edessä Peach Blossom ja Morning Glory :)

 

Niin ja sitten tuli tosiaan käytyä piilolinssisovituksessa, ja sain vihdoinkin piilolinssit :) Nehän on siis ihan tavalliset, värittömät ja kuviottomat vahvuuksilla, joten niistä on turha kuvia ottaa :D Oikeastaan halusin siksikin piilarit nyt kesäksi, että mä haluun käyttää aurinkolaseja, enkä toisaalta halua sitten aurinkolaseja voimakkuuksilla, kun sitten pitäis olla koko ajan vaihtamassa laseja. Mutsi ehdotti kyllä sellaisia jotka silläkin on, jotka tummenee mitä valoisampaa ja aurinkoisempaa on, mutta mä tarviin muutenkin piilolinssejä, niin se oli sitten aika se ja sama. Keikoille ja festareille haluun linssit, koska lasit on huonot moshatessa :D, ja lisäksi niitä pitää varoa koko ajan, ja putsailla jatkuvasti. Kai mua vähän pelotti piilareiden käyttö kun en oo jo aiemmin hakenut. Tai sit oon ollut vaan saamaton, niinku yleensä.
Laitto sujui alusta asti ihan näppärästi, mutta ekana iltana kun koitin saada linssejä pois, siitä ei meinannut tulla lasta eikä paskaa. Toisen sain ihan helposti, mutta toista silmää jouduin tökkimään varmaan tunnin verran ennen kuin linssi vihdoin lähti, ja sitten olikin silmä niin kuoliossa että hyvä kun sillä mitään näki. Seuraavana aamuna oli pakko jättää piilarit laittamatta kun silmä oli niin kipiä :D Mutta siitä lähtien niiden pois ottaminenkin on sujunut ihan hyvin, parissa minuutissa. Noi on siis jatkuvakäyttöisen linssit, ja esim. Nummirockissa pidinkin niitä yötä päivää, vaikka ne olikin ehtinyt olla mulla vaan muutaman päivän ennen reissua. Mutta ei tarvinnut Nummessa kertaakaan niitä ropata tai ottaa pois, ja vasta sunnuntaina silmät oli tosi väsyneet, mutta se nyt varmaan johtui ihan muista jutuista kuin piilareista x)

Niin ja mä olen nyt ollut siellä työelämävalmennuksessa tasan kuukauden. Just eilen allekirjoitettiin uudet sopimukset taas kuukaudeksi eteenpäin. Mielellänihän mä olisin kirjottanut ne samantien pidemmäksikin ajaksi, mutta kun mun pitää kuitenkin koko ajan etsiä sitä palkkatyötäkin, niin on mulle helpompaa jos tehdään sopimus lyhyemmäksi ajaksi kerrallaan.
Pari ensimmäistä viikkoa maalailin niitä koristeperhosia, kolmannen viikon askartelin onnittelukortteja, ja viime ja tämän viikon oon kaivertanut vanhoista keittokirjoista sellaisia rasioita, ja niitä päällystänyt erilaisilla kankailla. Voisinkin joku päivä ottaa niistä jotain kuvia... Niitä on ollut ihan kiva tehdä, joskin se paperipöly on hippasen rasittavaa. Tarkoitus olisi tehdä vielä kaksi rasiaa ja sen jälkeen kokeilla taas jotain muuta.
Oon kyllä tykännyt olla siellä, joskin siellä on töissä lähinnä vanhempia naisia, eli mun ikäistä porukkaa siellä ei oikein ole, ja suurin osa muutenkin siitä porukasta on ulkomaalaisia, eli enpä mä juuri yhteyttä ole muihin siellä saanut kuin niihin mun kahteen lähimpään "esimieheen", jotka on kyllä molemmat tosi mukavia. Pirjokin eilen harmitteli kun kerroin tehneeni sopimuksen vain seuraavaksi kuukaudeksi, mutta piristyi kun sanoin, että sitä toki jatketaan jollen oo töitä löytänyt :D
Radiosta tulevat mainokset ja musiikki ärsyttää mua ihan suunnattomasti, joskin sieltä on tullut esim. Jonnan Kotimatka ja Erinin Popeda, mutta vituttaa kun ne perkeleen mainokset soi kotonakin päässä, ja kaikki paskat iskelmät tulee sataan kertaan päivässä -.- Oonkin välillä pitänyt nappeja korvissa, välillä senkin takia etten jaksa oikein kuunnella niiden venäläisnaisten solkotusta... :P

Niin ja Hanne sai töitä sieltä pohjoisemmasta ja muuttaa ens kuussa Oulaisiin. Mä oon tietysti ilonen sen puolesta, että se nyt pääsee sinne Villen kanssa asumaan, niinku se halusikin, mutta rehellisiä jos ollaan, niin en mä riemusta kiljahtele, että mun paras ystäväni muuttaa 600km päähän musta. Ei me nyt ihan älyttömän usein olla nähty nytkään kun mä oon asunut Salossa ja Hanne Lohjalla, mutta tonne asti me ei millään pystytä lähtemään edes näin usein. Se kun ei oo mikään yhden päivän reissu, ja kissoille on aina välillä vähän vaikea saada hoitajaa :/ Että se menee sitten todennäkösesti siihen, että nähdään lähinnä sillon kun Hanne on tulossa etelään kattomaan porukoitaan tms. Harmittaa ihan helvetisti, mutta lähdinpähän itekin miehen perässä muualle :P

Eipä tässä kai oikeen muuta. Tuskaa odotellessa voisi käydä rannalla ja uimassa, kunhan mun palanut iho ensin vähän parantuu tosta Nummirock-reissusta. Eipä oo moneen vuoteen palanut Suomessa iho niin pahasti, että ihan irti lähtee... Tekee ihan kipeetä olla auringossa, vaatteilla tai ilman vaatteita, joten eiköhän ainakin tää viikko vietetä ihan sisätiloissa vaan.
Sitä Nummi-raporttia kirjottelen tosiaan vaikka sitten viikonloppuna, kun ei taida olla muutakaan tekemistä.