Koitin tätä kuumeisesti miettiä, mutta mä en muista synttäreistäni mitään :D En siksi, että olisin muistini dokannut tai jotain (vaikka alkoholilla saattaakin olla osuutta asiaan ainakin joissain tapauksissa), vaan että niitä ei olla vietetty kovin erityisesti. Kotona asuessa synttärit tietysti järjestettiin joka vuosi sukulaisille, ja kaikkien sukulaisten synttäreillä aina oltiin. Se oli perinteistä kakkukahvittelua ja juorujen vaihtamista, lapsena lapset tietysti leikki aina päivänsankarin huoneessa.

Mutta kun 18-vuotiaana muutin kotoa poikaystävän kanssa yhteen, niin en kyllä muista että olisin synttäreitä erityisemmin viettänyt. Ne on olleet aina sellaista "mennään nyt vaikka baariin, niin kun mulla on ne synttäritkin ens viikolla". Mun synttärit kaikenlisäksi on marraskuussa, vuoden pimeimpänä ja joidenkin mielestä masentavimpana aikana, joten vaihtoehdot mihinkään ulkona riekkumiseen on aika rajalliset. Synttärikakkuakaan en ole koskaan tehnyt, viime synttäreinä tosin väsäsin Pätkis-juustokakun ja kinkkupiirakan x) Koska mun muisti on näköjään tässä tapauksessa tosi lyhyt, niin kerrottakoon, että viime marraskuussa vietettiin mun synttäreitä tuolla samalla tyylillä, että "täällä ois hei tommonen yks keikka, voitais mennä sitä kattomaan, juhlittais vaikka mun synttäreitä samalla". Eli siis naapuribaarissa oli keikalla kavereiden bändi Deathrical sekä Beyond the Dream, joita käytiin Maken, Hannen ja Villen kanssa katsomassa.

Yhdet synttärit parin vuoden takaa kyllä muistuu mieleen, koska sinne ilmestyi vähän enemmänkin mun lukioaikaisia kavereita, which was nice :)
Ja sitten noh. Tästä tulikin jo aiemmin kerrottua, mutta ehdottomasti yksi parhaista synttäreistäni oli kun sain lahjaksi Rikun, mun ensimmäisen koiran <3
Sori tylsä ja kuvaton postaus, Rikunkin pentukuvat on äidin luona.