Nikki, Nuno ja Nemo
* Se pelastaa paskimmankin päivän, kun oma kissa niin avoimesti osoittaa hellyyttään, tulee syliin, kehrää ja puskee <3 Siinä ei sitten millään voi enää olla äkämato pyllyssä :D

Musiikki
* Musiikki voi toisaalta piristää ja toisaalta masentaa, se saa ylipäänsä mulla tunteet pintaan. Hyvä musiikki on vaan kertakaikkiaan upeaa, parasta terapiaa heti tassuterapian jälkeen :)

Make
* No, sanotaan vaikka että Make silloin, kun se itse on hyvällä tuulella :D Ja jos se vaikka tekee jotain kivaa mulle. Ja sen lähellä olo on mukavaa.

Ystävät
* Mä olen jo monesti tässä blogissa surkutellut, kun en nää ystäviä ja kavereita enää koskaan, niin siksipä se on aina kilometrien korkuinen onnellisuuden piikki kun kavereita tapaan <3

Mökki ja ranta
* Yksi päiväkin riittää rantamöksällä, ja mä olen jo ihan hurmiossa.

Metsä
* Ja luonto yleensäkin. Metsässä on rauhallista ja vähän jännääkin. Se on jotenkin puhdistava ympäristö. Jos tuo mökki on rannalla, mutta metsässä, niin aina parempi :D

Syksy
* Syksy on mun lempivuodenaika, mutta eniten pidän siitä alkusyksystä/loppukesästä, kun illat jo pimenee, mutta on kuitenkin tarpeeksi lämmintä vielä istuskella ulkona pitkälle iltaan. Luonto on kauniin värinen. Syksyllä mä jotenkin rauhotun.

Sadepäivät
* Okei, sadepäivät on harvinaisen perseestä jos itsellä on jotain tärkeää tekemistä tai ylipäänsä jotain miksi pitää poistua kotoa. Mutta ideaalitilanteessa kotoa ei tarvitse poistua, voi vaan peiton alla kuunnella kun sade ropisee, hyvässä lykyssä pysyä siellä peiton alla koko päivän, lukea jotain kirjaa tai katsella hömppäsarjoja. Mun mielestä sadepäivät ei missään nimessä ole masentavia, ne on ihania :) Vielä parempi jos vähän ukkostaa.

Hyvä ruoka
* Niin kauan kun ei vedä itteään ähkyyn, hyvä ruoka on kyllä yksi elämän parhaista nautinnoista.

Seksi
* No, nii.

 

Viimeisiä viedään, nämä ovat vielä haasteesta jäljellä:
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki