Eh.
Mites se mun vika meemipostaus menikään...
Mulla tuli eilen joku hirveä lastenohjelmanostalgiavimmahysteria, ja kattelin Youtubesta erinäisiä pätkiä, ja melkeen itkeä tihrustin niitä nostalgisia tunnareita. Muutama vuosi sitten mä aloin keräilemään noita vanhoja piirrettyjä itelleni dvd-bokseina, kun niitä alettiin julkaista. Ihan mukavasti mulla niitä jo on (Rölli, Alfred J. Kwak, Tohtori Sykerö, Kaislikossa suhisee, Janoschin tarinatuokiot, Peukaloisen retket), mutta puuttuvia oon lisäillyt aina Discshopin toivelistalle, jotta varmasti joskus muistan klikkailla ne ostoskoriin. No kauhukseni huomasin sillon tuon vikan meemipostauksen aikaan, että Willy Fog - Matka maailman ympäri 80 päivässä oli kokonaan loppu elokuvayhtiöltä, eikä siis enää ostettavissa :( Koitin epätoivoisesti googlailla, että saako sitä mistään, ja törmäsin tuttuun nimeen Kasvihuoneilmiön elokuvalistassa. No suostuttelin Maken sinne sitten mun kanssa, mutta paikanpäällä huomasin, että kyse oli tosiaan Willy Fog -elokuvista, eikä siitä sarjasta :( Joten sinne jäivät. Mutta lohdutukseksi tuosta kamalasta pettymyksestä ostin kuitenkin Maija Mehiläinen -boksin ja Sirkuspelle Hermanni -dvd:n.
Mutta hei, jos joku vaan tietää mistä vielä löytäisin sen Willy Fog -boksin (6DVD, 26 jaksoa), niin olisin vinkistä superkiitollinen! Leffanettikaupoista en ainakaan vielä löytänyt sellaista missä olisi suomitekstit, tuntuu olevan loppu joka kaupasta, eikä Huutiksestakaan löytynyt. Suomipuhe ei ole pakollinen, mutta vähintään tekstit ois kyllä ihan kivat.

Kasvihuoneilmiö on 110-tien varressa, ja se tiehän on nykyisin aika hiljainen, kun Muurla-Lohja -välille rakennettiin se moottoritie. Joten mä ajattelin, että voisin vihdoinkin tarttua mun oman auton rattiin ja ajaa Kasvihuoneilmiöltä Muurlan suoramyyntihallille :D Mä tiedän, että oon tosi huono ja mamis kun en tykkää/uskalla ajaa autoa, mutta mä nyt vaan koen itseni niin epävarmaksi, enkä tykkää ajaa. Mutta nyt on koeajettu se oma Yariskin, eikä Makea pelottanut mun kyydissä :D Ei edes nytkähdellyt puoliautomaattivaihteista huolimatta. Make tosin ajoi Muurlasta takasin Saloon, joten en mä tuolla ole vieläkään keskustassa ajanut. Pitäisi tässä joku päivä koittaa.

No eniveis, sieltä Muurlasta käytiin ostamassa Kissiksessä paljon kehuttua Maatalon jäätelöä, ja sieltä samalla tarttui mukaan kirpeitä mansikkaremmejä, ja tuollainen iso lasipurkki kovia hedelmäkarkkeja. Pienempikin ois riittänyt, mutkun toi purkki on sitten kätevä uusiokäyttää! :)

Posti oli tuonut mulle vielä eBaysta ostamat höyhenkorvikset. Mun edelliset, mustat höyhenkorvikset meni rikki jo joskus talvella, nää on vähän pirtsakammat vielä.


 

No viikonloppu meni pitkälti vaan jumittaessa sen jälkeen kun ruukut tuli maalattua. Tosin sunnuntaina alkuillasta kävin sovitusti Felinen kanssa terassilla turisemassa niitä näitä pari tuntia, jonka jälkeen tytsy tuli vielä meille ihmettelemään kissojen touhuja. Sillä aikaa Mikkokin oli tullut Makea moikkaamaan, eli tuplasti kavereiden tapaamista sunnuntaille :) Erittäin kiva.

Tänään tevissä sain kuulla, että mun pääohjaaja oli viikonloppuna katkassut jalkansa ja on nyt leikkauksessa, eikä välttämättä tule enää ollenkaan töihin tän vuoden puolella. Höh :( Vinkit olis ollut ihan tervetulleita...
Semmosta.
:D