En nyt ihan ymmärrä onko tässä kysymys elämän viimeisestä hetkestä, ennen kuin siirtyy ajasta ikuisuuteen, vai onko tämä nyt niitä hetkiä, joita tässä haasteessa on ollut jo kaksi (se hetki ja toinen hetki).

No, mä ehkä tavallaan yhdistän nämä. Tää tuli tässä mieleen, kun minä idiootti menin Discshopin sivuille (en voi käsittää miksi), ja menin klikkailemaan itselleni That 70's Shown complete series -boxin -.- Siis mulla on jo entuudestaan ihan tarpeeksi velkaa mm. Klarnalle ja Ellokselle, ja pitäisi vielä ihan "oikeita" laskujakin saada maksettua. Olisin halunnut samalla ostaa myös Buffy vampyyrintappaja -boxin, mutta Klarna-tili sanoi, että mun luottoraja ylittyy, ei saa :D Hups. No, oli tuo 70's Show -boksi sentään aavistuksen alennettu, mutta kalliiksihan se silti tuli. Huomasin, että monia kivoja juttuja mun toivelistalta oli kokonaan loppu, joten panikoin, että joku noista toivebokseista on saatava, ennen kuin loppuvat!
Joten valitsen viimeiseksi hetkeksi sen, kun mä joskus maltan maksaa kaikki mun velkani pois ennen kuin alan tehdä lisää velkaa :D En tiedä, ehkä se on sitten se viimeinen asia, minkä tämän maan päällä teen. Velkojen maksussa saattaa vierähtää tovi tällä mun shoppailuvimmalla... No, se olisi tietysti helpompaa jos tässä nyt tienaisi vähän enemmän, mutta miten se onkin niin vaikeeta pysyä kaukana nettikaupoista, vaikka tietää ettei varaa olisi. Hmph.

Mut hei, haastemeemi on nyt ohi! Jeeeeeeeee!!! Voin vihdoinkin palata normaaliin päiväjärjestykseen. Ja ketään ei varmaan kiinnostanut mun meemipostit :D