Toista päivää pomot ja muut nipottajat töistä pois, sairaana ja "sairaana". Yllättäen ei työt maistu ;) Jotain on sentään saatu aikaseksi, mutta pääpiirteittäin menee aika heikosti.

Kysyin siltä Aamulehden toimittajalta josko laittaisivat NB-jutun sisältävän lehden tulemaan mulle kotiin, täältä kun mun mielestä sitä ei saa edes lehtipisteistä. Vannomaan en mene mutta kuitenkin. Lupasi lähettää (ilmaiseksi) sen mulle heti kun ilmestyy :) Jee.
Ilta-Sanomien Nylkkari-äänestyksessä 29% vastaajista kaipaa Nyloneita takaisin, 71% ei... Mä äänestin "kyllä", mutta en mä tiedä kaipaanko oikeasti. Tavallaan se aika oli ja meni, en mä ole enää edes kovin aktiivisesti kuunnellut Nylon Beatia. Jonna's Problem ja muu raskaampi rock ja hevi on nyt niin in. Mutta parin keikan comeback on silti todella ihana ja tervetullut ylläri. Esim. uusi levykin ois tosi jees (mitä tuskin ihan heti tapahtuu), mutta jos musiikki pysyy samana purkkapoppina (vaikka 12 Apinaa olikin jo paljon kypsempi levy) niin sitten tuskin kaipaisin NB:tä takaisin. Mun musamaku on laajentunut niin paljon hevimpään että vähän pelottaa jo se, että tykkäänkö Erskan tulevasta musasta niin paljon sittenkään?! Toivottavasti.
Viihdeuutisten pätkässä tytöt oli taas niin ihania, tuli kyllä ihan entiset Naikkariajat mieleen :)

Varasin myös liput Da Lintsi -koodiin la 12.5. Tulee kyllä tosi kalliiksi tää mun ja Hannen keikoilla juokseminen, mut ei se mitään! :D

Sain Riitalta mailia ja Hanin yksi pentu oli mennyt myös kotiin, jossa ei ole muita lemmikkejä. Luna on kuulemma myös kotiutunut ja pärjännyt tosi hyvin vaikkei samanmoisia leikkikavereita olekaan. Kiva :)

Nylon Beat - Varaosasydän akustinen live @ Ihana aamu 2003