Fiilis: ihana :)

Tänään ollaan oltu niin mammantyttöä että.
Mulla on ollut ensimmäistä kertaa nyt Ruusan aikana farkut jalassa ja tytöstä tuli heti ihan sylikissa. On ollut koko päivän nukkumassa joko mun sylissä tai jalkojen päällä, ihan hassuna farkkuihin :) Ei ole ollut siis enää nukkumassa sängyn alla.

Kävin tänään postissa ja Ärrällä noutamassa vaatteet ja skannerin, eli olin yhteensä poissa reilut ½ tuntia ja tyttö oli sillä aikaa ollut kotona yksin tosi kiltisti. Löysin sen hyllyn takaa kun tulin ja Ruusa tuli kutsuttaessa heti taas syliin nukkumaan. Sovitettiin yhdessä uusia vaatteita, ja ennen mun lähtöä kun meikkasin peilin edessä niin Ruusa tuli myös peilailemaan :)

Se on ruvennut tekemään sitä, että se kävelee pienen matkan ja jää istuskelemaan ja miettimään. Ei siis tee mitään muuta kun istuu vain paikallaan. Sitten kävellään taas vähän ja istutaan uudelleen. Eilen myös tuijotti mua tosi intensiivisesti tuolta sohvan selkänojan päältä, oikeen alkoi ahdistaa :D Kun itse rötkötin tässä sohvalla niin se kietoi itsensä mun pään ympärille, nuolasi ja alkoi kehrätä :) Ja tosi paljon muuten kehrääkin - taitaa olla tytöllä ihan hyvä olla :))

Äsken mutsi kävi Ruusaa katsomassa, tuli vaan juuri päiväunien aikaan eikä Ruusa paljon välittänyt mitä ympärillä tapahtui. Eilen iltasella kävi Teppo ja Karo ja niiden kanssa Ruusa jaksoi leikkiäkin paljon. Oli tosi reipas, kiltti ja sosiaalinen. Ymmärrettävästi T&K ihastui Ruusaan ikihyviksi, ja Ruusakin oli niiden sylissä kuin kotonaan.
Aamuisin Ruusa on ihmetellyt minne Vesku on hävinnyt (mä jäin siis viikon mammalomalle) ja etsii sitä hetken aikaa. Kun Vesku tulee kotiin Ruusa heittäytyy ihan isin tytöksi ja on tosi innoissaan kun isi tulee kotiin :P

Tuota kissimirrin nukkumista voisi katsella vaikka kuinka pitkään, puhumattakaan kehräyksen kuuntelemisesta ja tassuttelusta <3
Kiitos vaan Riitalle aivan ihanasta karvakerästä! :))