Vittu mä en jaksa.
Kävin äsken ekaa kertaa yli puoleen vuoteen vaa'alla ja kappas, olin TAAS lihonnu 10kg!! Miten voi olla mahdollista?! Siis noin paljonkin vielä??
Oon kyllä huomannut et oon ihan turvonnut jatkuvasti, hirveesti nestettä kerääntynyt joka paikkaan... Sellanen nesteenpoistokuuri tms. vois olla aika jees. Ja oon tänä vuonna tosi hyvän alun (lue: ensimmäisen viikon) jälkeen repsahtanut moniin pitsoihin, ne pitää ehdottomasti jättää nyt pois. Mutta tää on tosi tyhmää kun usein sanotaan että "vaihda normituotteet kevyttuotteisiin ja sokerittomiin" jne jne, mutta kun mä oon jo monta vuotta syönyt niitä, niin mitä sitten? Nyt tulee onneksi kevät niin jaksaa ehkä paremmin lähteä lenkille kun ei tarvii pelätä liukastumisia.
Pääsi kyllä parku kun näin vaa'an lukemat :( En voi uskoa että niin lyhyessä ajassa noin paljon! En taida ens syksynä vielä käydä hakemassa uutta e-pillerireseptiä... muuten saan taas itkeä sielläkin.
Vittu mä sanon.