Nyt soi: Madonna - Power of Goodbye (Radio Aalto)

Harmi, harmi, harmi, kun Kristiina putosi eilen pois pelistä (jos joku ei hoksannut niin kyse on yllättäen Idolsista).
Mun mielestä Anna lauloi eilen niin päin persettä että sen olis pitänyt pudota. Kristiina oli taas aivan ihana! Sen Liquidin aikana tosin ajattelin, että hitto toi laulaa välillä tosi huonosti, mutta se Teleksin biisi, mistä by the way en pidä ollenkaan, oli Kristiinan laulamana aivan ihana! Se osaa tehdä noista mun inhoamista biiseistä hyviä. Olikos se Tarja, joka sanoi että alkuperäistä versiota biisistä ei kuuntelisi lainkaan, mutta Kristiinan laulamana kylläkin ja vielä mielellään. Näin myös mulla. Ja se Liquidkin oli hyvä kertosäkeessä kun Kristiina pääsi vähän vauhtiin. Aika paljon häiritsi sen rytmihäiriöt kun laulu ei kulkenut biisin kanssa tasapainossa vaan välillä koko paketti kuulosti sekametelisopalta. Mut ehdottomasti se seivas kaiken loistavalla toisella biisillä, on se niin ihana tyttö :)

Annan Vahva oli parempi kuin loppuunkulutettu ja mitäänsanomaton Rakkauden haudalla. Mutta kumpikaan ei säväyttänyt mua mitenkään, oli vaan yksinkertaisesti aika väsynyttä menoa. Ja se jännitys, se kuuluu niin hyvin läpi äänen värinänä. Ehkä se ei sitten koelauluissa ja pienryhmissä niin paljon jännittänyt kun musta ne oli Annan parhaat esitykset.
Ari oli tosi hyvä, jengi sai sitä kaipaamaansa vaihteluakin. Broadcastin biisi oli aika ylläri ja Sielut iskee tulta oli kans hyvä! Ja nyt toi yleisössä kipittäminen ei tuntunut liian suunnitellulta ja käsikirjotetulta tai muuten kukkoilulta. Tykkäsin paljon.
Enpä sitten nää ens viikolla finaalia kokonaan kun älypäät on päättänyt pitää sen vasta perjantaina torstain sijaan. Mähän olen menossa ens perjantaina Finntrollin keikalle. No mieluummin mä tottakai sinne menen, mut tyhmää että finaali jää sit kesken.

Päädyttiin Ragfans-lehden päätoimittajan kanssa sellaiseen ratkaisuun, että mä hoidan koko valmistuneiden kissojen toimituksen, sekä tekstit että kuvat. Jee :) Hassua olla vastuussa siitä. Toivottavasti kaikki toimii käytännössäkin.

Tänään bailanderos! Wasara ja unkarilainen Stereochrist Night Lifessa.