Ruusa putosi eilen vessanpönttöön :(
Se on alkanut vasta hiljattain tutkimaan meidän kylppäriä ja hyppinyt pöntön päälle ja käynyt lavuaarissa jne. Eilen sitten kun oltiin menossa jo nukkumaan niin Ruusa tuli mun kanssa pesemään hampaita. Olin ite menossa vielä pissalle ja nostin pytyn kannen niin tämä hölmö päättää just sillon hypätä pytyn "päälle". En ehtiny reagoida mitenkään muuten kuin huokaisemalla että "voi vi**u Ruusa" :D Onneksi olin kuitenkin ihan vieressä niin nostin sen sieltä samantien pois ja huuhtelin. Päästin sen sitten lattialle siksi aikaa että saan itse hädät tehtyä ja tottakai toinen meni heti hiekkikselle! Tuli paniikkipissat, niin kovasti se pelästyi putoamistaan. Sydänkin hakkasi niin kovaa että luulin sen saavan pian sydärin. Huusin sitten Veskua apuun ja saatiin jotenkuten kissa pestyä ja kuivattua. Se oli kyllä NIIN raasun näköinen kun siinä sitä kuivattiin ja harjattiin. Fööniä ei viittitty käyttää kuivaamiseen kun toinen oli muutenkin jo ihan järkyttynyt ja nolona :/

Se tuli sitten taas sängyn vieressä olevalle tuolille pesemään itseään ja aamuyöstä kömpi jälleen mun viereen, sille puolelle mistä Vesku ei nää sitä ;) Se on tainnu oppia että ihan mun kyljessä sängyn reunalla voi yleensä olla, mutta jos menee mun yli Veskun puolelle niin tulee äkkilähtö tai vesisuihku :P Se kehräsi kyllä niin kovaa siinä vieressä että olin ihan varma että mies herää viimeistään siihen, mutta eipä tuo tainnut kun ei huudellut mitään. Eikä Ruusa siinä kauaa ollut kun meni takasin tuolille nukkumaan <3

Se on myös alkanut kiinnostumaan ulko-ovesta... Taitaa olla vaan ajan kysymys koska se pääsee livahtamaan käytäväänkin :/