Fiilis: positiivisesti yllättynyt

Ruusa oli ihana tossa aamuyöllä <3
Heräsin siihen kun se hyppäsi sänkyyn mun puolelle, siihen sängynreunaan missä oli just ja just tilaa sille. Se pesi itsensä siinä, haisteli ja pusutteli mua ja kehräsi niin kovasti taas :) Kävi siihen ihan liki makaamaan ja oli siinä viekussa tosi kiltisti. En tietenkään laittanut sitä lattialle vaan annoin sen olla siinä. Jossain vaiheessa se siirtyi itse sängyn vieressä olleelle tuolille nukkumaan, missä se on monesti öisin nukkunutkin. Vesku ei onneksi herännyt tähän meidän velmuiluun, joten hyss, ei kerrota sille ;) Aamulla Ruusa kyllä innostui taas leikkimään ja hyppimään sänkyyn oikeen vauhdilla, ja sillon isi laittoi kyllä tytön takaisin lattialle.

Sain äsken mukavan mailin eräältä Aamulehden toimittajalta. Hän on tekemässä juttua Nylon Beatin kahden keikan comebackista ja kertoi "luonnollisesti" (suora lainaus) hyödyntävänsä lähteenä mun "ÄLLISTYTTÄVÄN yksityiskohtaista" (suora lainaus) Psykedeliaa-sivustoa! Kehui kovasti sivuja ja sanoi mainitsevansa sivuni jutun lähdeviitteenä :) Melko siistiä etten sanois!

Oon ollut tänäänkin täällä ihan into piukeena, nämä viime päivät on ollut aivan loistavia!

PS: Tämäkin postaus oli pakko kirjottaa töissä, koska ton edellisen merkinnän kirjottamisesta ei meinannut tulla yhtään mitään kun Ruusa käveli näppäimistöllä. Ainakin kaksi kertaa kun olin lähes koko tekstin kirjottanut, neiti päättää tulla painamaan deleteä! Siinä meni kirjoitukset ja tulipa manattua muutama Perkelekin...