Fiilis: laiskotus maximus
Nyt soi: myGRAIN - W.I.F.

Hurraa, hurraa! Mä saan melkein 500€ veronpalautuksia! :D No, onpa kerrankin varaa ostaa joululahjoja - ellen keksi niille jotain muuta käyttötarkoitusta.

Ostettiin eilen Veskun suostuttelun johdosta 22" laajakuvanäyttö ja ei perkele tämä on iso! En oikeen osaa katsella tätä. Mutta ainakin nyt kelpaa katsella Lostia koneelta, ja kyllä kai tähän muutenkin tottuu ;)
Tosin hommaan kyllä sen oman kannettavan niin en tiedä tuleeko tässä sen jälkeen enää niin oltuakaan. Mutta ennen kannettavaa täytyy kyllä ostaa tallentava DVD-soitin, sillä se on tärkeempi ja pitää hommata ennen kuin analogiset lähetykset loppuu kokonaan. En jaksa selittää miksi, mutta niin se vaan on.
Sain myös Photoshopin :) Kivaa. Ei tarvitse enää säätää Paint Shop Pron kanssa ja PS:ssä on niin paljon paremmat ominaisuudet.

Ai niin. Mulla on ollut kamalaa säätämistä mun nettisivujen kanssa, kun mun palveluntarjoaja siirtyy täysin ja kokonaan PHP4:sta PHP5:een, joka tarkoittaa sitä, että joudun uusimaan kaikki PHP-skriptit mitä sivuillani käytän. Näitä on esim. fanilistaukset, NB-, JP- ja Erin-uutiset + NB-kysely. Ja koska mistään näistä ei ole tehty skriptiä PHP5:lle, mun tarvitsee vaihtaa koko skripti johonkin toiseen. Douh! Ei mukavaa, sillä mä en ymmärrä PHP:stä mitään ja muukin "nörttienglanti" on vähän niin ja näin. Ihan hädissäni mailasin sinne palveluntarjoajalle, että kauanko mulla on aikaa roikkua niiden antaman oljenkorren (tän skriptien toimimattomuuden pystyy kiertämään väliaikaisesti) varassa, ja vastaus oli, että reilusti yli vuoden :D Eli enköhän mä siihen mennessä saa mun skriptitkin päivitettyä.
Samalla huomasin, että mun Jonna's Problem -foorumi ja Coppermine galleria kaipaa päivitystä (kuten myös tuo uutisskripti) ja ajattelin päivittää ne tässä samassa hässäkässä. Ja itseasiassa foorumin ajattelin vaihtaa kokonaan toiseen jos se vähän vähentäisi noita spambot-rekisteröintejä. Vituttaa sellaset. PhpBB:llä kun ei toistaiseksi ole mitään fiksua tapaa eliminoida niitä. En kuitenkaan halua laittaa jotakin VIP-koodia JP-sivuille, joka pitää käydä hakemassa ennen kuin rekisteröityy. Eihän sinne tulis enää ketään jos menee niin vaikeeksi. Vaikka eihän siellä nytkään ole ketään :/ Turhauttavaa ettei siellä ole jengiä vaan kaikki vanhat NB.orgilaisetkin pysyy vain siellä foorumilla eivätkä käy mun foorumilla juuri lainkaan. Siispä sitä foorumia on tällä hetkellä ihan turha pitää, mutta en mä halua sitä poistaakaan.

No mutta, nyt jännätään eka maanantaina että toimiiko mun sivut vielä, ja jos toimii niin voin alkaa tuon päivitysrumban, jonka aikana pitänee myös päivittää Nylon Beat- ja Erin-sivut kokonaan, kuten jo tein Jonna's Problem -sivuille.
Jos joku kiinnostui että häh, mitkä sivut?, niin tässä linkkejä.
Jonna's Problem - http://www.nukutaan.org/jonnasproblem
Nylon Beat - http://www.nukutaan.org/nylonbeat
Erin - http://www.nukutaan.org/erin