Fiilis: kuuma ja väsynyt
Nyt soi: PMMP - Kesäkaverit

Ruusa otti tänään ensimmäiset torkkunsa lavuaarissa. Tai tänään se ainakin saatiin vasta rysän päältä kiinni :P
Se oli kuulemma eilen illalla jotenkin kiivennyt hellan päällekin nuolemaan pannulle jäänyttä jauhelihakastiketta. Mietin vaan että kuinka se sinne pääsi. Ei se ainakaan yleensä tee mitään suuria loikkia päästäkseen paikasta toiseen, mut ehkä se nyt sitten oli. Pitäisköhän käydä jostain ostamassa semmoset levysuojukset... ihan varmuuden vuoksi.

519981.jpg

Tänään on ollut ihan kesäkelit, parikymmentä astetta lämmintä :O Hurjaa.

Eilen Lojossa olleet bändit oli vähän liian hooceetä mun makuun, perjantaina oli parempi meininki. Ja varsinkin kun Tomin projekti Corpse Molester Cult soitti ensimmäisenä, ja me nähtiin viimeisestä biisistä ehkä puoli minuuttia :/ Pittiä saivat taas aikaiseksi vikan bändin aikana, joka ainakin riehumisesta päätellen oli Tomin suosikki ;D Oli hauska katsoa sitä ihan vaan "taviksena" riehumassa ja kaatuilemassa muiden kanssa. Yks jos toinenkin sai siitä moppitukasta päähänsä :P
Kun kävelin takasin himaan ja jäin alaovelle tupakalle, niin siihen tuli mun kanssa about mun ikänen jätkä tupakalle myös. Se on kuulemma asunut tässä jo 1,5 vuotta, mutta toi oli eka kerta kun näin sen! Oon kyllä välillä käytävässä kuullut kun se soittelee kitaraa. Jutskailtiin siinä jonkin aikaa ja se oli kyllä tosi mukava. Muistan kyllä että oon joskus jossain aikoinaan sen nähnyt, mulla on aika hyvä valokuvamuisti.