Fiilis: työntäyteinen
Nyt soi: Jenni Vartiainen - Tunnoton (YleX)

Tällä viikolla on ollut niin kamalasti ohjelmaa etten oo himassa ehtinyt edes kääntyä koneella.

Tiistaina jäin vielä ylitöihinkin neljäksi tunniksi kun tekemistä en enemmän kuin tekijöitä, taas kerran. Täällä Sannan kanssa kahestaan aherrettiin enemmän ja vähemmän :)
Kun mä sitten vihdoin pääsin kotiin Ruusa oli mun kimpussa koko illan. Pussitettiin yhdessä broilerin- ja possunsuikaleita, maisteltiin maitonappeja ja järjestettiin ruokakaappia, tehtiin yhdessä munavoita, leikittiin ja touhuttiin, ja loppujen lopuksi tyttö tuli vielä mun kanssa nukkumaan vaikka Vesku jäi vielä olkkariin. Oli niin mammantyttöä että :) <3

Sit keskiviikkona oli se Deep Purple Jäähallilla, ja lähdin mutsin, Reiskan ja Irman - siis noiden vanhusten kanssa ;) Ne oli kyllä enemmän fiiliksissä kuin mä, kun alkoi väsyttämään aivan törkeästi jo Thin Lizzyn aikana. Hävettää myöntää, mutta mulla ei meinanut millään pysyä silmät auki ja nuokuin koko Purplen keikan ajan. Lisäks meidän paikat oli suoraan lavaa vastapäätä kenttäkatsomossa, joka sinänsä oli ihan ok paikka, mutta eihän sieltä mitään näe, varsinkaan minä kun en muutenkaan nää kauas - ja tuijota sitä nyt sitten neljä tuntia. Kaiken lisäksi Deep Purplen aikana ne valot oli jotain aivan kamalaa, hirveä vauhti päällä ja koko ajan joku valo häikäsi, vähemmästäkin saa jonkun epilepsiakohtauksen! Sit vielä ne karmeet jäähallin penkit, mulla oli ekan puolituntisen jälkeen jo perse niin puuduksissa että meinasin kuolla keikan loppuun mennessä.
Bändi oli kyllä ihan hyvä, ei siinä mitään. Varsinkin yksi kitarasoolo oli tosi liikkis :) Niitä sooloja oli ehkä kyllä vähän liikaa mun makuun, enkä koko setistä tunnistanut kuin yhden biisin, joka yllättäen oli Smoke on the Water, lisäks yks toinen kuulosti tutulta, mutta en mä sen nimeä tiedä. Harmitti ettei Burnia tullut :(
Enivei, oli mulle aika boring keikka, ja takastullessa bussissa nukahdin melkeen heti, en herännyt ees silloin kun Irma jäi Nummelassa pois. Harmi...

Eilen tulikin Lostin 3. kauden vikat jaksot. Jäi kyllä jännään kohtaan, mutta ei hirveästi säväyttänyt kun mä olin jo muutama viikko sitten lukenut juonipaljastuksia :D Niin ei sais kyllä tehdä, mutta sillon oli IHAN pakko. Nyt onkin sitten järkyttävä 8 kuukauden tauko ennen kuin 4. kausi alkaa. Argh!

Tänään mennään Hannen ja Veskun kanssa Tennariin katsomaan Pirates of the Caribbean 3. Helsingissä on niin paljon siistimpää käydä leffassa kuin täällä. Isommissa kaupungeissa on yönäytöksiäkin, ne on kivoja :) Tosin nyt mennään kyllä aikasemmin. Lohjallakin oli muistaakseni jonkun kauhuleffan yönäytös, mutta se onkin ollut kai ainoa.

Oon tässä pari viikkoa kuunnellut ihan hulluna myGRAINiä, kuulostaa niin älyttömän hyvältä! Suomen oma Soilwork ;) Nyt harmittaa entistä enemmän että missattiin tää Finntrollin lämppärinä viime kuussa, mut yritän ihan hirveesti päästä nyt heinäkuussa Semifinaliin niitä katsomaan. W.I.F. on niin paras biisi <3 Oon ihan rakastunut.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla, suosittelen lämpimästi.