Perkele!
myGRAINin keikka Semifinalissa peruuntui. En onneks oottanutkaan sitä kuin vitusti. Seuraavat keikat vasta joskus ens vuonna... :((
Ja Tuskassakin sataa.
myGRAINin keikka Semifinalissa peruuntui. En onneks oottanutkaan sitä kuin vitusti. Seuraavat keikat vasta joskus ens vuonna... :((
Ja Tuskassakin sataa.