Nyt soi: Radio Nova
Fiilis: ??

Täysin out of nowhere tuli idea lähteä Hannen mukaan Miljoonarockiin ja Ilosaareen ens kuussa. Ilosaarihan on jo loppuunmyyty, joten koitetaan Hannen kaverin kanssa saada liput jostain että päästään mukaan. Jos ei saada niin en mä sitten lähde kumpaankaan. Olin ja olen vaan ollut niin fileissä siitä Saunasta, että tekee mieli kaikille festeille :P
Kun tuota mun kalenteria katsoo niin kesällä olis lähes joka viikonlopuksi keikkaa tai festareita. Vesku tykkää kauheesti kun oon koko ajan menossa, mutta helvetti, johan mä olen pari kolme vuotta istua kököttänyt kotona niin kai mä nyt saan sitten mennä jos haluan! Eikö? :)

Kaikista yllättävintä positiivisessa mielessä oli Lohjan oman Ravintola Lohen bändikiinnitykset. Vielä reilu vuosi sitten Lohessahan keikkaili vaan iskelmäartisteja ja nuoremmille klubi oli vain muistaakseni kerran viikossa. Nyt koko baari on lähes koko viikon auki, on K-18-, K-20- ja jopa K-40 -iltoja, kaikille siis jotain. Nyt siellä on käynyt ihan hyviä bändejäkin, mm. Maija Vilkkumaa ja Dingo, mutta mikä parasta, meille hevinkin ystäville tuli vihdoin Brother Firetribe :) Jee! Ja elokuussa vielä Kotiteollisuus. Kohta varmaan Amorphis ja Lojon oma Tonto! Olis luksusta.
Toivon hartaasti että Lohjan hevi-ihmisiä kiinnostaa noi bändit siinä määrin, että väkeä olis kohtuullisesti, jotta noita raskaampia bändejä kiinnitettäis useammin. Tylsää lähteä nimittäin jonnekin Helsinkiin aina katsomaan kaikkia juttuja. Tai siis eihän se tylsää ole, mut aina ei voi ottaa, ja sillon kun ottaa, niin aina pitää pelätä bussiin laattaamista.