Tuli pitkästä aikaa näpsittyä Ruusasta kuvia :) Vesku sai vielä otettua siitä hyvän haukotuskuvan, kita apposen ammollaan.
Se on ihan totaalisesti vallannut ton korikulhon, jonka alunperin ostin kaukosäätimien säilyttämistä varten, mutta kuten kuvista näkyy niin ne ollaan heivattu pois tieltä :P Vaikka kyllä siinä nukutaan ihan tyytyväisenä, vaikka kaikki kaukot siinä olisikin.

687421.jpg 687422.jpg 687423.jpg 687425.jpg 687426.jpg

Nyt Ruusa on öisin keksinyt tulla nukkumaan meidän jalkopäähän. Huomasin sen ihan konkreettisesti viime yönä kun hain optimaalista asentoa ja jalat heilui. Vähän ajan päästä tunsin kun nuo naskalit jyystää mun jalkapohjia :P Nykyisin se on kyllä mun mielestä ollut öisin paljon rauhallisempi, tai ainakin pidemmän aikaa. Ikävä kyllä joudutaan vieläkin viemään sitä aamuyöstä kylppäriin jäähylle, että saataisi itse nukuttua.
Meinasin viikonloppuna kuolla nauruun kun Ruusa huomasi meidän makkarin kattolampun vähän särisevän ja vilkkuvan päällä ollessaan. Se alkoi naukumaan ja mouruamaan kuin viimeistä päivää ja kierteli sängyn päällä tuijottaen kattolamppua koko ajan. Sitten se istahti lampun alle, katseli sitä, katseli mua ja määki, ja seisoi takajaloillaan ja haroi etujaloillaan ilmaa :P En tiedä, ehkä siitä sitten lähti niin kummallinen ääni että kissalle tuli hätä. Eilen illallakin jouduttiin maanittelemaan sitä tosi kauan ennen kuin se irrotti katseensa koko lampusta. Täytyypi tänään vaihtaa se...

Aloin tänään miettimään, että miten vaikeaa mun olisi keksiä kissoille nimiä jos olisin kissankasvattaja. Tottakai mäkin keksisin nimet biisien mukaan, mutta hyviä kissannimi-biisejä on niin tuhottomasti. Esim. mä ostaisin jo pelkän nimen perusteella kissan jonka nimi olisi One More Magic Potion <3 (Ensiferumin biisi). Tai sitten, Ari Koivusen levyltä paras biisi on Losing My Insanity, niin minä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi ostamaan ko. nimisen kissan :D Ja nimenomaan mun kissoillani olisi tällaisia hevi/rock/metalli-painotteisia nimiä. Hmm.. Born From Fire, Little Dreamer, My Selene, San Sebastian, Letter to Dana... Ja sit pentueet olis aina bändien mukaan, esim. Ensiferum-pentue, Amorphis-pentue jne :D
PS: tämä idea on vapaasti kopioitavissa - varsinkin mettis- ja ragdoll-kasvattajille, saatan olla potentiaalinen ostaja ;)