Fiilis: ihan jees

Juhannus oli ja meni ihan noin vain.
Oltiin Veskun työkaverin luona grillailemassa, viisi äijää, koira ja minä :D No ei siinä mitään, mä oon jo melko hyvin tottunut puheisiin naisista, panoista, tisseistä, kakkahuumorista, tekniikasta ja autoista, ja mulla oli oikeasti jopa hauskaa ;) Ja äijien iällä on kuitenkin tässäkin kohtaa väliä, näistä kaikki oli yli 25-vuotiaita, joten kyse ei ollut kuitenkaan 16-kesäisistä teinipojista.
Joinkin 5 kossubatterya, pari gintonicia, siiderin ja lähes kokonaan viinipullon, joka saatiin pomolta juhannuslahjaksi. Humala oli melkoinen vielä aamullakin. Kaikenkaikkiaan meni siis aika rauhallisesti, kolmen jälkeen oltiin jo nukkumassa kotona.

Edellispäivänä käytiin Kimillä ja Katrilla katsomassa niiden talvikkoa - joka on siis semmoinen hamsterin näköinen pieni otus. Samalla katsottiin leffat Drop Dead Sexy ja telkusta tullut 28 Päivää Myöhemmin. Isäntä sammui yhden aikoihin ja me oltiin Veskun kanssa himassa jälleen joskus puoli kolmelta.

Ja nyt on sitten 99,9% varmaa että lähden Hannen kanssa sinne Tuuriin ja Joensuuhun. Hanne huusi Ilosaari-liput jo, ja Miljoonarockiin mun tarvii vielä tilata. Vähän jännittää. Leirintäalueella nukkuminen ja suihkussa käymättömyys ei kyllä houkuttele yhtään, mutta siltikin hotsittaa lähteä :) Sillä viikolla onkin joka päiväksi ohjelmaa, oon varmasti kuollut sen jälkeen.