Fiilis: pullero

Mun vatsa poksahtaa ihan just!
Oltiin pitkästä aikaa Kimin ja Katrin kanssa syömässä, ja mä näin jälkiviisaasti tyhmänä vedin pari tuntia sitä ennen hirveet ranskismätöt himassa. Siis toki jo siinä vaiheessa tiesin että ollaan syömään menossa, mut kun oli nälkä ja ne oli niin hyviä. Nyt oksettaa ajatellakin. Lupasin kaikenlisäksi Veskulle imuroida tänään, mutta enhän mä nyt enää jaksa edes liikkua. Janottaakin.

Juhannussuunnitelmia ei oikein ole. Muutama paikka löytyy, jonne voisi mennä enemmän tai vähemmän kuokkimaan, mutta ei mua oikeastaan huvita. Veskun kaveri oli kysynyt meistä juhannusseuraa tähän melkein naapuriin, niin ihan mielelläni meen vaikka sen luokse katsoon leffoja ja ehkä käymään baarissa. Toisaalta mökkijuhannuskin olisi hotsittanut, mutta toisaalta oltiin siellä jo viime juhannuksena, ja toisaalta haluan yöksi kotiin, ja toisaalta myös en haluu viedä Ruusaa hoitoon. Ja oikeesti, ei juhannuksena(kaan) ole pakko juhlia jos ei huvita. Mulla on kesäksi niin paljon äksöniä ettei niin väliksikään.

Alkoi eilen myös taas vituttaa toi meidän surkea DVD-soitin, jonka pitäisi soittaa myös CD-levyjä, mutta se toimii tosi vaihtelevasti (DVD:t toimii mainiosti). Normaalisti se on soittanut yhden CD-levyn ihan ok, mutta kun vaihtaa toisen, se ei enää suostu soittamaan sitä. No nyt eilen kun pitkästä aikaa yritin kuunnella musaa sillä ja kun laitoin paussille, play ei enää sen jälkeen toiminutkaan, ei kaukosta eikä itse laitteesta. Olisin varmaan heittänyt koko paskan ikkunasta ellei mua olisi väsyttänyt niin paljon. Onneksi toivottavasti seuraavasta palkasta saa sen uuden kotiteatterin ostettua.

Eih, nyt ei pysty mitään...

Edit: Ai niin, meinasin vallan unohtaa Lohjan indiefestari Tuntuman heinäkuussa tuosta mun kalenterista. Ne on kaksipäiväiset ja lauantaina on itseasiassa paljonkin mielenkiintoisia bändejä: Profane Omen, Rytmihäiriö, Corpse Molester Cult, Dirty Licks ja The Enchained. Jos NYT viimeinkin näkis ton Amo-Tompan Corpse Molester Cultin kun viimeksi se meni valitettavasti ohi. The Enchained on aina hyvä, kuten myös Dirty Licks, ja Profane Omen ja Rytmihäiriö on muuten vain nähtävä ihan mielenkiinnosta, sillä oon kyllä kuullut niistä, mutten niiden musaa. Perjantain bändeistä April olisi kiva nähdä, mutta ei mulla taida olla varaa taas kahteen päivään!

Voih, näkisittepä Ruusan kun se köllöttelee tässä vieressä niin onnellisen näköisenä :)