Juu, no, häät oli jo 4.8. mutta en mä ole jaksanut kirjottaa niistä. Ei siis omat vaan kavereiden :)

Ne pidettiin Nummella, sekä juhlat että varsinainen vihkiminen. Vihkiminen oli sopivan pitunen ja kirkko symppis pienehkö maalaiskirkko. Hääpari pysyi tolpillaan, sulhanen muisti sanoa "tahdon" ja morsian näytti mielettömän kauniilta. Auton taakse oli laitettu kolisemaan mm. helvetisti tietokoneiden hiiriä, pölykapseli ja bokserit x)

Juhlapaikka oli mukava, joskin paljon pienempi kuin esim. mun serkun häissä vuosi sitten talvella, ja niillä oli vieraitakin varmaan tuplasti. Me oltiin "kaveripöydässä", ja siinä aika suuri osa jätkistä oli tuttuja toisilleen Tepon polttareista. Varsinkin meidän vieressä istuneet Masi ja Saila oli tosi mukavia :)
Ruoka oli hyvää, vaikka ensin kauhistuin riistakäristystä, kun kouluajoilta jäi jonkinmoiset traumat siitä, mutta hyvää oli. Jälkkärinä prinsessakakkua ja Karo ehti polkaista ensin ;) Jea, akkavaltaa! Juotavaakin riitti varsinkin kun jengillä oli siideri/kalja-stashi jossain.

Kumpaakaan ei ollut kiinnostanut opetella mitään häävalssia, joten häätanssina oli Savage Gardenin Truly Madly Deeply, lisäksi parit perinteisen hääohjelmat (hääkimpun ja sukkanauhan heitto) ja pari vähän erikoisempaa, joista toiseen Veskukin osallistui sulhasen äidin paineen alaisena :P Siellä oli myös DJ, joka soitti lähinnä ysärihittejä ja suomirokkia. Sanoinkin Veskulle että mun häätanssina on sitten Rakastuin Mä Looseriin :D Sitten kaikki voi miettiä kumpi on se luuseri vai onko molemmat.

Juhlat oli tosi onnistuneet, oli kiva nähdä uusia ihmisiä taas, ilma oli mitä mahtavin ja kaikki sujui kuulemma just niin kuin pitikin.

Sieltä lähti bussikyyditys Lohjalle puolen yön aikaan, ja me sitten lähdettiin kotikautta Loheen jatkoille. Lopulta tuli oltua hyvin, hyvin humalassa (jo juhlissa kylläkin) ja bailattua Hannen kanssa, joka tuli Loheen kaverinsa polttareista.
Siellä bussissa oli joku keski-ikänen muija, joka alkoi soittaa suutaan kun joku heitti läpällä bussikuskille että "voitko ajaa vähän suorempaan kun tää tie on niin mutkanen". Se huusi naama punasena että "vittu mä en jaksa kuunnella tollasta, te ootte saatana saanut ilmasen kyydin kotiin!" ja blaa blaa blaa. Sitten joku muu heitti vähän ajan päästä jotain iästä, että nuoriso luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja jotain, niin tää sama muija huutaa "mä olen saatana 46, kuinka vanha mun oikeen pitää olla että oon aikuinen?!" Sanoin sille että ikä on ihan mielentilasta kiinni niin se alkoi myötäilemään että "AIVAN!" Ei siis tajunnut mun vittuilua ollenkaan :P Mutta olihan se taas mielenkiintosta.

Mutta kiitos Karolle ja Tepolle + kaikille muille hienoista juhlista :)