Nyt soi: Misery Inc. & Profane Omen
Fiilis: nälkäinen

Voisinpa pitkästä aikaa kirjottaa tänne jotain muutakin kuin keikkaraportteja :D On tullut keikkailtua nyt niin hirveesti ettei mitään muuta merkittävää oo ehtinyt oikeen tapahtuakaan. No, jotain sentään.

Juru on töistä 4 viikkoa lomalla ja mä jouduin/sain (miten sitä katsookaan) taittaa elämäni ensimmäisen kirjan! Jännitti vähän, mutta nyt kun kirja on jo painossa niin sitä voi lähestulkoon jo huokaista helpotuksesta. Kaikki sujui yllättävän kivuttomasti ja helposti, eikä missään vaiheessa tullut edes paniikkia. Yhteensä 10 tuntia tein kyllä ylitöitä, mutta se johtui vaan siitä että aikataulut kusi musta riippumattomista syistä melko pahasti. Nyt menon pitäisi olla Jurun lomaltapaluuseen asti vähän rennompaa. Mutta hitto, kyllä mä voin sanoa olevani ylpeä itsestäni! :D

Toisaalta sitten mun kesälomissa oli sattunut sekaannus jos toinenkin, ja mä pidin vahingossa viikon enemmän lomaa kun mitä ois saanut. Niinpä 3kk ajan saan pienempää palkkaa... Mutta ei se enää niin harmita kun lomat on jo pidetty ja oli helvetin hauskaa :D

Tilasin OldRavenilta vihdoinkin hameen ja korsetin (musta + punaiset kukat), lähinnä Karon ja Tepon häihin, jotka on lauantaina. Sääli vaan ettei ne kerkeä enää sinne kun olin niin myöhään liikkeellä. Tiedostin sen kyllä itsekin ja idea tuli ihan hetken mielijohteesta, että hei, mähän voisin laittaa ne häihin. Siis olihan mun tarkotus tilata ne joka tapauksessa, mutta häihin ne olis ollut tosi kivat. Nyt en sitten tiedä mitä laitan...

Nylon Beatilta tuli comeback-keikkojen kunniaksi täysin uusia fanikamojakin myyntiin! Olin ihan into piukeena kun Vesa kävi siitä uutisoimassa. Ne on räpeltäneet melkein uuden logonkin! Teksti pysyi samanlaisena, mutta tausta on eri. Jos joku haluu itsellensä uusia riepuja niin nyt on hyvä hetki tilata. On niitä kai Oulun ja Tampereen keikoilla myynnissäkin, mutta sitä ei tiedä kuinka paljon ja kuinka kauan. Mä tilasin kaikkia mahdollisia yhden kappaleen :P Tuli hieman kalliiksi, mutta tää on niin once in a lifetime -systeemi ettei nyt saa pihistellä. Vaikka kyllä pitäis. Eilen tuli palkka ja oon jo tuhlannut sen etukäteen...

Viime lauantaina oltiin Hannella istumassa iltaa kun sen porukat oli jossain juhlimassa. Meillä oli viiniä ja siideriä, ja perskeles, se viini oli aika petollista x)) En muista koska viimeksi olisin juonut viiniä, tai ollut niin hirveässä tuiskeessa. Olo oli koko illan mielettömän hyvä ja mulla oli ihan sikahauskaa, mutta mun puhe sammalsi, joka oli aika kamalaa kun kännissä tulee pälpätettyä tuplasti enemmän kuin normaalisti. Ja onnistuin mä riehumaan ja rikkomaan lasin - ja kännissä kun siivoaa niin verta siitä tuli. Mun kädestä siis. Ja harmitti ihan vitusti se lasi. Hannekin sanoi etten ollut ees Tuskassa yhtä kännissä :D Ääk. Puolenyön aikaan lähdettiin vielä Möljään Artun kanssa, ja hengailtiin siellä taas pilkkuun asti.

Ja Ruusa on vihdoinkin oppinut puskemaan ja leipomaan! Se tuli ihan yhtäkkiä tässä joskus kesällä. Nyt se tulee joka yö kesken kaiken mun mahan päälle ja alkaa leipoa mun tissejä :D Se on niin suloinen siinä silmät sirrillään kehrätessään ettei siinä voi muuta kun silitellä kunnes se itse kyllästyy. Muuten se on kyllä nyt nukkunut yöt kokonaan tosi kiltisti ja hiljaa.

Meinasi hirttää kiinni tässä yks ilta kun oltiin ulkoiluttamassa Ruusaa tässä pihalla. Polttelin siinä tupakkaa ja heitin tumpin jonnekin todella syrjäseen nurkkaan, kun joku kyylämummo huutaa ikkunasta että "Ja natsat heitetään maahan ihan noin vaan - omalle pihalle! Toivottavasti sun kissas syö ne!" Vittu hankkis ihan oman elämän! Tarvii mua tulla kyyläämään ja huutelemaan! Ja taas vitutti etten oo niin sanavalmis että oisin voinu huutaa sille takasin jotain.

Eilen käytiin Suomi-Soffassa kattomassa sohvia ja menin ihan vaikeeks ja varmaan punaseksikin kun XL5:sta tuttu Jake tuli höpöttämään meille kangasvaihtoehdoista sun muista. Olin siinä vaiheessa 90% varma että se on se, mutta oli pakko vielä tekstata Heidille (THE Fanille) että missä Jake on nykyisin töissä :P Ja se sit oli se. Sanoin siellä Soffassa vielä Veskullekin että "En mä viitti sanoo ku naurat mulle kuitenkin".

Lauantaina on tosiaan ne häät, sitten ei oo oikeen muita suunnitelmia kuin toi Nylon Beatin keikka Tampereella. Jos Hanne vaan jaksaa ja sitä inspaa niin voitais 10. pvä käydä katsomassa taas Brother Firetribea :)