Mä oon nykyisin ihan superhuono kirjottamaan blogia, vaikka tänä vuonna onkin tapahtunut ihan hirveästi kaikkea.

Mm. Make sai työssäoppimispaikan Veikkolasta ja muuttaa ylihuomenna mun luokse kahdeksi kuukaudeksi! Toivottavasti kaikki menee hyvin, 2kk on loppujenlopuksi aika pitkä aika, eikä me sen kauempaa olla vielä edes tunnettu toisiamme :P

Sitten mut tosiaan lomautettiin töistä toistaiseksi, eli ei oo hajuakaan kauanko joudun lomailla, ja meenkö sinne takasin enää ollenkaan. Eli etsiäkö uutta työtä vai odotella vielä, jaa-a. Tällä hetkellä koitan olla stressaamatta asiasta ja ottaa asian lähinnä loman kannalta, ja päälimmäisenä muutenkin on miehen tänne muutto.
Miksiköhän onnellisuus on aina niin helvetin lyhytaikaista. Nyt kun mulla on asiat muuten hyvin, niin duuni menee alta, ja viimeksi kun mulla oli duuni ja kaikki muu hyvin, niin Ruusa kuoli. Sitten joskus kun on oikeesti kaikki hyvin ja oot onnellinen, niin se kestää korkeintaan kuukauden. Tää hyvän ja pahan balanssi on sikäli aika perseestä.

Syksy on tähän mennessä kulunut Maken, Hannen, Nikkin ja muutamien keikkojen parissa, odotettavissa on vielä tätä lomautushässäkkää, Sannan pitämät 80's Halloween-bileet, parit keikat ja lisää miestä :D
Ihanaa kun ilma on jo viileämpi, puissa syksyn värit ja illalla pimeää ja sateista :) Nyt kun vielä on joku, jonka kainaloon käpertyä kuuntelemaan sateen ropinaa niin eipä ole juuri valittamista. Saa poltella kynttilöitä ja tuoksuöljyjä, ja nyt kun oon päivisin kotona niin aikaa on vaikka tehä ruokaa ja leipoa. Tai no oishan mulla aiemminkin aikaa ollut, mut ei viitseliäisyyttä. Veikkaan että munkin rötväämiselle tulee stoppi jossain vaiheessa :D

Sain sen mun valokuvaprojektin lähes päätökseen, ja kaikki mun ottamat keikkakuvat löytyy nyt osoitteesta http://www.nukutaan.org/photos. Kissakuvat ja loput keikkakuvista on kyllä vielä tulossa, nythän mulla on siihenkin aikaa.. kuten myös JonnasProblem.netin avaaminen.
Katotaan jos innostuisin kirjottelemaan tännekin lisää vielä.

Loppukaneettina vielä vetoomus pitkätukkamiehille:
Heittäkää sakset sinne minne aurinko ei paista, ja antakaa niiden hiusten kasvaa, saatana! Liian moni on leikannut lettinsä joko kokonaan tai ainakin puoliksi, eikä moinen käy laatuun! Joka viikko saa pelätä kuka seuraavaksi on kalju...
R.I.P. hiukset mm.: Kride/Norther, Junsku/Betrayal, Rantanen & Järvinen/Teräsbetoni, Aki, Janne, Johnny McMetal, Tero Järvenpää, Tommi Evilä + te kaikki, joilla on vielä intti edessä, ja jotka kehtaatte laittaa ennen/jälkeen -kuvia nettiin :'(