Otsikko kertoo kaiken, mä en ole saanut mitään aikaiseksi! :D
Lomautuksen oon todellakin ottanut ihan vaan lomailun kannalta, en oo siis edes CV:tä saanut viimeisteltyä, eli en oo lähettänyt minnekään minkäänmoisia työhakemuksiakaan. Toki kävin työkkärissä ilmoittautumassa työnhakijaksi, että saan liitolta rahaa, mutta en mä ole muistanut esmes itse lisäillä siihen hakemukseen mitään x) Työpaikalla oli tossa viikko, pari sitten palaverikin, mutta se meni just niinkuin epäilinkin: mun kohdalla mikään ei muuttunut, loma jatkuu.

Lomautuksen ekalla viikolla vuokranantaja soitti, että pistävät mun kämpän myyntiin. En tiedä mikä informaatiokatkos niillä, välittäjällä ja mulla on ollut, koska sain vuokrasopimuksen irtisanomisilmotuksen, eikä välittäjän mukaan mitään irtisanomisia pitänyt tulla -.- Mutta enivei, multa menee nyt sitten kämppäkin alta. Onneksi aikaa on kuitenkin huhtikuun loppuun saakka, mutta mä laitoin asuntohakemukset menemään nyt jo. Aluksi mä olin todella pettynyt, että joudun lähtemään tästä. Enhän mä oo asunut tässä kuin vuoden, just vasta saanut kaikki huonekalut ostettua ja kunnolla kotiutunut tähän, ja täähän on mielettömän hyvällä paikalla. Itkinkin sitä, mulla oli oikeasti tosi paha mieli. Mut kun aloin katselemaan noita muita Lohjan vuokrakämppiä, niin olo koheni huomattavasti. Saatan saada paljonkin isomman kämpän halvemmalla, mut silti ihan keskustasta :) Ja onhan tässäkin kämpässä vikansa, jotka toivottavasti muuton myötä poistuu... Se muuttourakka onkin sitten ihan toinen juttu, phuuh! Onneksi mä oon perusluonteeltani niin patalaiska, että suurin osa tilpehööristä on edelleen niissä samoissa pahvilaatikoissa kuin mun muuttaessa tänne :D

Öh, mitäs... Make on nyt asunut täällä pari, kolme viikkoa ja suurimmaksi osaksi on hyvin mennyt. Kaipaa sitä tietysti omaakin rauhaa kun siihen on jo niin ehtinyt tottua, mut esim. tämänkin viikonlopun Make on viettänyt Salossa. Ja nyt on jo ikävä :D

Sain eilen vihdoin julkaistua ne uudet Jonna's Problem -sivutkin. Mutta enhän mä tietenkään enää oo tyytyväinen siihen miltä ne näyttää -.- Pitäis opiskella asiaa lisää, mutta en mä millään jaksaisi vaikka aikaa oliskin vaikka muille jakaa. Toistaseksi täytyy tyytyä tähän > Jonna'sProblem.net

Ciao!