Tein tän joku aika sitten IRC-Gallerian hömppäblogiin, mutta tää oli sen verran hyvä, että ängen sen vaikka tännekin :)

Paljastan nyt 20 totuutta itsestäni.

01. Mulla ei ole ainuttakaan tatuointia eikä lävistystä (korviksia ei lasketa)
02. Omistan arkullisen krääsää, kuten lehtileikkeitä, fanikamoja ym. Nylon Beatista
03. Olen mustasukkainen ja joskus omistushaluinen ja itsekäs
04. Kiukuttelen kun en saa haluamaani
05. Harrastin nuorempana kaikkiaan n. 7v ratsastusta
06. Olen ainut lapsi (ja välillä sen kyllä huomaa)
07. Olen harrastanut myös kuvataidekoulua ja jazz-tanssia
08. Olen sinisilmäinen - kaikin tavoin
09. Joskus moraalini on melko löyhä
10. Olen rakastunut
11. Ja hautuumaalla naidaan :D
12. Annan netissä tapaamilleni uusille tuttavilleni tahtomattani itsestäni rohkeamman kuvan kuin mitä oikeasti olen
13. Olen äärettömän huono rahan kanssa, tuhlaan palkkani melkeinpä etukäteen
14. Joskus pelkään ihmisiä, ja joskus pelkkä kauppaanlähtö ahdistaa juuri ihmisten takia
15. En osaa käsitellä, tai puhua lapsille, eläinten kanssa tulen hyvin toimeen
16. Rakastan mytologioita, myyttejä, parapsykologiaa, sci-fiä, fantasiaa ym.
17. Ala- ja yläasteella olin puutöissä, enkä käsitöissä kuten suurin osa muista tytöistä
18. Vihaan nukkeja
19. Olen ihan käsi pankki-, vero- ja kaikenmaailman tukiasioissa, onneksi on äiti joka osaa!
20. Olen isin tyttö, enkä koskaan voi olla isälle oikeasti vihainen <3