Halkean ehkä riemusta kohta! Mä siis sain sen kämpän mitä kävin äsken kattomassa! :D
Ihan uskomatonta.. kierreltiin siellä n. 20min, jonka jälkeen tehtiin jo sopimukset x)

2h + kk, 50 neliötä, isompi olohuone, iso parveke, fiksumpi keittokomeroratkasu (+ tosi söötti tarjoiluikkuna seinässä!) ja isompi kylppäri kylpyammeen kera. Ainoot miinukset oli pienempi makkari, ja se ettei siellä ole pakastinta ollenkaan, mutta ehkä mä ilman pakastintakin ainakin jonkun aikaa pärjään, ja isompi partsi ja olkkari kyllä kompensoi hyvin pienempää makkaria :) enhän mä makuuhuoneessa aikaani vietä muutenkaan.
Yksityinen vuokranantaja vähän hirvitti, mutta toi mies oli ihan supermukava (opettaja mun entisellä yläasteella). Ei ihan jokainen ois tosta vaan heti antanut avaimia käteen ilman minkäänmoista maksua, että "tervetuloa, toivottavasti viihdyt" o.O

Nyt tarvii sitten irtisanoa vanha kämppä, mikä tosin tarkottaa tässä vaiheessa sitä, että mä joudun maksaa tästä vielä koko helmikuun vuokran ja oon kahen asunnon loukussa. Mutta onneks äiti on maailman ihanin ja auttaa pikkutyttöään, ja maksaa uudesta kämpästä 2kk takuuvuokran ja helmikuun vuokran, kunnes saan vanhan kämpän takuuvuokran takasin <3
Uudessa asunnossa ei tarvii rempata mitään, kaikki on tosi hyvässä kunnossa. Laminaattilattiaa mun tosin tarvii opetella hoitamaan, ja pitää siitä muutenkin huolta (huom. etko- ja jatkoporukka!)

Ihanaa ettei tarvii yhdessä päivässä muuttaa, vaan mulla on jopa helmikuun loppuun asti aikaa. Aaaaaargh, mä en kestä! Oon oikeasti tosi ilonen että sain ton ^^