Tällä viikolla mä en ole oikeasti saanut mitään aikaan!
Oon ollut vaan töissä, ja kun työpäivä on päättynyt mä olen käynyt korkeintaan kaupassa, jos sitäkään, ja vaan möllöttänyt kotona.

Tai no joo, maanantaina kävin töiden jälkeen mutsilla syömässä lohikeittoa ja vähän turisemassa ennen ku ne lähti sinne Kuubaan.

"Meni toraillessa tiistai-päivä, mykkäkoulussa keskiviikko...", eli sit ei mitään. Tiimarista kävin ostamassa helvetin kalliit (5.95€/kpl!) tekoviiniköynnökset kylppäriin väriä tuomaan. Päätin myös vihdoin värjätä mun juurikasvun marketista ostetulla punasella värillä, ja tuloshan oli aivan paska. Ei sen kirkkaan suoravärin jälkeen tällanen scheisse näytä edes yhtään punaselta. Oisin tietty voinut ostaa kaupasta vielä värinpoiston ja värjätä suoravärillä päälle, paikata mokani, jos vaan olis ollut vielä suoravärejä jäljellä.. Vittuunnuin sen verran kovasti tähän "väriin", että menin ja tilasin yhteensä 60€:lla Directions- ja Manic Panic -värejä, eipähän luulis loppuvan kesken ihan vähään aikaan.

Eilen jaksoin vääntää fetasalaatin ja makaronilaatikon, ja ostinpa pitkästä aikaa herneenversoja oikeen kukkaruukkuun, lähinnä vaan todetakseni sen mitä ounastelinkin, että Nikki pitää tästä "kukasta" oikein kovasti. Se söi siitä kolmasosan ennen ku sain sitä edes nypittyä salaatin joukkoon. Ruuasta tuli sentään ihan hyvää, enkä edes sotkenut keittiötä pahemmin. Katoin myös uusimman jakson Lostia, ja jäin janoamaan lisää, ja pahasti. Tekis vaan mieli tuijottaa Lostia 24/7, siitä tulee vaan niin upea tunne kun tajuaa miten ovelasti asiat siinä sarjassa linkittyy toisiinsa.

Tänään mun piti kotona nököttämisen lisäksi siivota, lähinnä tiskata ja imuroida, mutta musta tuntuu että katon vaan tunnin päästä töllöstä Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa ja meen nukkumaan. Imuroin vaikka huomenna päivällä ennen ku Hanne tulee kattomaan leffoja :P Meinattiin ainakin Blow katsoa, vaikka mä kyllä katoin sen jo viikko sitten Maken kanssa. Mut ei se mitään. Niin ja ostin tänään uudet college-housut ihan vaan kotinökötyshousuiksi :D Ja kun tulin himaan, niin eteinen oli täynnä pillejä ja kahviliinoja. Kiitti Nikki.

Sunnuntaina ois laskiaissunnuntai, ja ajattelin leikkiä kodin pikku hengetärtä ja leipoa laskiaispullia! Tulis ehkä enemmän laskiaisfiilis jos ois kiva ilma ja kävis vaikka lenkillä, mut mistä vetoa niin mä en todellakaan jaksa. Mulla on kuitenkin vaan laiskiaisfiilis ;P

Maanantaina Make VIHDOIN tulee takasin tänne, ja ihan vaan sen kunniaksi teen ite pitsaa, pohjan ja kaikki :P *nom nom nom*
Täytyy tän jälkeen pitää taukoa tämmösistä, tulee liian emäntämäinen olo :D